|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
blaat... [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 15-01-2006 0:28] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ze is door de politie naar het ziekenhuis gebracht dus er is geen ambulance aan te pas gekomen. Herr Heiden: Ik denk ik bijna wel zeker weet dat het spul niet vrijwillig genomen is. Je verhaal kan in algemene zin zeker opgaan maar zoals ik dergelijk situaties tot op heden met eigen ogen aanschouwd heb, bestaan er dus ook wel degelijk untermenschen die dat dus wel bewust bij iemand in hun drinken pleuren. |
|
En ik maar zoeken naar m'n getunede biertje de hele avond... |
|
Een kleine snol zit zo vol. |
|
nou meer eve afwachte wat uit de bloed test komt, zou kunnen dat ze GHB door hoor drinken hebben gegooid.. of ze is gewoon OUT gegaan door drank & blow combi.. zou niet de eerste zijn die door deze combi in het ziekenhuis beland [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 15-01-2006 14:34] |
|
quote: hehe ja van die sex drugs, net iets voor jou ja.. mag ik mijn poppers btw weer terug? |
|
quote:In dat geval willen ze in het ziekenhuis niet je maag leegpompen so go figure... Maar goed. In elk geval goed om te lezen dat de lieden van Grindminded een leuke avond hebben gehad. Mijn verhaal was dan ook in eerste instantie niet aan jullie persoonlijk gericht. |
|
ok ben benieuwd wie dit heeft geflikt, kan van mij een enkele reis ziekenhuis krijgen en wij hebben idd erg toffe avond gehad, Limburg heerscht! |
|
Inderdaad, zo'n gast verdient een flinke aframmeling. Dokters moeten met veel moeite zijn gezicht aan elkaar naaien wat mij betreft. In mijn verhaaltje heb ik ook geen rekening gehouden met het feit dat het tegenwoordig niet alleen maar pillen en poeders zijn zoals in "mijn tijd". Tegenwoordig schijnt het uitgaanscircuit vergeven te zijn van allerhande vloeistofjes, dus ik neem mijn iets te beschuldigend klinkende verhaaltje wel terug wat dat betreft. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen in ieder geval. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:yeah! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |