![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Youp heerscht, al valt hij de laatste shows wat in herhaling en vervalt hij nogal eens iets teveel in ouwemannetjessentimenten en heeft hij te vaak wat zeikerige liedjes. Overigens zijn zijn CD registraties nogal eens beter dan zijn DVD´s. Wanneer is er weer een nieuwe show van hem? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2010 19:59] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ja dat viel mij ook al op. Had al zijn shows even met een torrentje binnengehaald en ik dacht ik begin gewoon bij het begin (Man Vermist 1983). Maar die pure walging en minachting die hij voor andere mensen heeft komen daar nog niet helemaal goed uit de verf. Later was hij hier natuurlijk heer en meeschter in. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Irritante eikel. ![]() |
|
quote:+1. Zeiken op andere mensen die zogenaamd burgerlijk zijn, niets burgerlijkers dan dat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat roep ik al jaren. Hoog tijd ook dat Ton Scherpenzeel ingewisseld wordt, die draait me inmiddels iets te veel op de automatische piloot. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Bij vlagen grappig, maar de betweterigheid begint me te irriteren bij Youp van het Hek. Ook beetje de standaard nederlandse humorist, beetje zeiken op alles, flink vaak schelden of kut lul neuken beffen roepen en dan zal het wel grappig zijn.. ![]() |
|
Wie weet hoe de scène van Youp van 't Hek heet, waar de scène over gaat of hoe de show heet waar ie met een stapel papier in zijn handen staat? Hij laat elke keer een blaadje vallen, hierop staat iets en dan heeft hij het over hetgeen dat op het papier staat. Het is een beetje vaag, maar ik weet ff niet hoe ik het anders moet vragen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Geen idee, dus ik denk zelf een van de latere shows, omdat ik daarbij minder de behoefte heb gehad om deze terug te zien. Youp is wat mij betreft nogal een herhalingsoefening geworden. Zijn column in NRC vind ik nog wel vermakelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Is dat niet waar ie als zwerver het 'script' vindt? Nu kan ik godver effe naar m'n dvd's zoeken voor de titel ![]() Neh, te lui na werk en bier. Volgens mij die ene die over de likeurfabriek van z'n pa gaat. ![]() |
|
Hmm, oudejaarsconference '89? ![]() |
|
quote: quote: 1 + 1 = Verlopen en Verlaten ![]() ![]() |
|
quote: klopt, zoals bij zowat alle carabatiers... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Wat dat betreft is Ronald Goedemondt een verademing.. Geniale kerel. Youp trek ik overigens ook erg goed. Goed, hij valt wel eens in herhaling, maar heeft in zijn eentje ook meer avondvullende programma's gemaakt als alle andere "grote" cabaretiers bij elkaar.. Spelen met je Leven is mijn favoriet. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
"Wigwam" is overigens ook erg leuk! ![]() ![]() |
|
Bericht van Youps management: quote: ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Als het herstel voorspoedig verloopt is er gegarandeerd Licht aan het eind van de tunnel ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Is deze rat al deaudt? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |