IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Roadburn Festival
Animus
Usericon van Animus
Posted 08-01-2006 12:01 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

11th Roadburn Festival

Hawkwind + Orange Goblin + Ozric Tentacles
+ Bevis Frond + Colour Haze + Brant Bjork & The Bros, The Heads + Ufomammut , Gorilla + Spacehead + Spaced Out Roadburn Videoshow + Roadburn DJ's, Orange Sunshine + Capricorns + Solace + Abramis Brama + Trancient Dreams, + Leaf Hound

Na het overweldigende (en internationale) succes van het tiende Roadburn Festival in april vorig jaar, kan een elfde editie van de vermaarde stoner-happening niet uitblijven. En voor het eerst in haar bestaan zal het Roadburn Festival 's middags al beginnen. Daarnaast zullen de nodige bands zelfs speciaal voor een one-off show naar Tilburg afreizen. En met het binnenhalen van de legendarische spacerock formatie Hawkwind als headliners, gaat zelfs een lang gekoesterde droom van de Roadburn-organisatie in vervulling.
In de komende weken zal nog een band bekend worden gemaakt die het affiche van het 11de Roadburn Festival zal sieren. En net als vorig jaar krijgen de verschillende podia thematische namen. Zo zal The Choice tot Spacerock-stage worden omgedoopt en gaan de Kleine Zaal en de Bat Cave respectievelijk 'The Green Room' en 'The Orange Factory' heten.

Aanvang 16.00 / zaal open 15.00
Alle Zalen / entree 25,00 euro / 3,35 euro servicekosten
Vvk gestart op 3 december

Een flinke hoop goede bands als je het mij vraagt

slome
Usericon van slome
Posted 08-01-2006 12:10 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Oei, eens kijken of ik hier wat tijd voor vrij kan maken

Goeie bands indeed.

Animus
Usericon van Animus
Posted 08-01-2006 16:54 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 12:10 schreef slome het volgende:
Oei, eens kijken of ik hier wat tijd voor vrij kan maken

Goeie bands indeed.

Ja, echt geil dit jaar.

Ze hebben Hawkwind en Orange Goblin

acid
Usericon van acid
Posted 08-01-2006 16:59 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Place of skulls staat op de poster, maar niet op de site van de 013, komen die nou wel of niet?

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Animus
Usericon van Animus
Posted 08-01-2006 17:09 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2006 16:59 schreef acid het volgende:
Place of skulls staat op de poster, maar niet op de site van de 013, komen die nou wel of niet?

Hmm, dat weet ik niet.
Zal ik wel even navragen.

krux
Usericon van krux
Posted 12-03-2006 23:01 by krux Wijzig reactieProfiel van kruxQuote dit berichthttp://-

capricorns komt helaas niet, maar de line-up is nog steeds dik in orde. aanwezig

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-03-2006 23:02 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Orange Goblin is eigenlijk de enige band die me wat doet van die line-up.
Dus ga ik niet, ben echter wel op de pre-party de dag ervoor.

Astrosoniq!

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

trol
Usericon van trol
Posted 13-03-2006 8:56 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Aanwazig!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 13-03-2006 9:37 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Hawkwind en Ozric Tentacles!!! hmmm, eens bezinnen of ik hier heen ga, dit is wel heel vette space poep!

SanderB
Usericon van SanderB
Posted 02-01-2007 22:33 by SanderB Wijzig reactieProfiel van SanderBQuote dit bericht

GEVRAAGD: 2 kaartjes Roadburn zaterdag 21 april

Help!!! Al vele jaren aan het wachten op nieuw concert van Neurosis. Ben ik PIEP te laat. Wie kan me aan 2 kaartjes helpen?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-01-2007 22:42 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

trol
Usericon van trol
Posted 03-01-2007 0:01 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Ik heb lekker al kaartjes voor beide dagen!

Lekker PUH!

slome
Usericon van slome
Posted 06-01-2007 1:56 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Zijn de kaarten al op?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-01-2007 6:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Volgens mij zijn nu alle kaarten op. Heel misschien hebben ze bij de 013 zelf nog kaarten voor vrijdag. De zaterdagkaarten zijn in ieder geval op, net als de combikaarten.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-04-2007 12:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

wat koste een kaartje hiervoor nou ook alweer origineel?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com