|
Auteur: |
|
|
Hatred is op zoek naar een ultrastrakke lead/sologitarist. Stijl: géén US Nu-death. Denk eerder aan invloeden van Vader, Immolation, Asphyx, Slayer en Boltthrower Wat vragen we? - 100% eigen inzet - Eigen gear - Doorbijter - Meedenker - No-nonsense instelling Hatred speelt sinds de oprichting in 1999 hun eigen versie van rammende death metal en heeft sindsdien een grote hoeveelheid optredens ter promotie van hun twee mini cd's achter de rug. Niet alleen in Nederland maar ook in onder meer Frankrijk, Duitsland en Tsjechië. Op dit moment staan de opnames voor het eerste album op stapel, uiteraard met weer een zwik optredens ter promotie hiervan. Oefenruimte is in Zeeland. Serieuze interesse? Mail naar info@hatred.nl voor meer informatie, of kijk op www.hatred.nl. [Dit bericht is gewijzigd door Harachte op 08-01-2006 13:16] |
|
zon wereld band als hatred kan zich natuurlijk niet permiteren tussen de gewone bandjes in de muzikantenbank te posten. |
|
Ze zoeken dan ook een ultrastrakke lead/sologitarist.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
O jeetje toch. In het verkeerde forum gepost. Onvergeeflijk natuurlijk, en het is mooi dat er poephoeren zijn die me daar even op wijzen. |
|
Nou, nou, nou, wat een taal ..... |
|
quote: Het had natuurlijk op de Muur moeten staan, waarom staat het daar eigenlijk niet? |
|
Wij zijn op de wereld om elkaar te helpen, nietwaar. |
|
Ultrastrak gitaarspel of poepertje? |
|
quote: Staat er wèl. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja nu net pas: Geplaatst: Zo 08 Jan, 2006 14:31 |
|
'Tis wat. |
|
Ja nou, tjee hee. Komen er nog optredens aan of zijn jullie ondertussen zo enorm goed, dat je niet meer hoeft op te treden? |
|
Rutan heeft z'n cd's terug gevonden en was er zat van? Suck my piss |
|
Gspeeld gaat er weer worden wanneer het album af, en er een 2e axeman is. |
|
|
Index / Muziek algemeen |