|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Luister ik ook naar hoor. Als het maar goed is. |
|
quote: zal wel... (ik zeg ook niet dat het niet zo is)... maar ik wacht wel op death netal. |
|
quote: Ook dat staat in de planning ja "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vanavond...... *kick* [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 25-02-2006 15:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Neem je mijn zooi mee, neem ik je glazen pan ding mee |
|
quote: Hehehehehehe, komt goed "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
vanavond lekker kroeghoppen hehe Je moeder. |
|
aanwezig!!!! |
|
quote: Gast! Zie ik jou ook weer es. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Was wederom gezellig in het Popfront... Ik kwam pas halverwege de eerste set binnen, maar het was zwaar okey!!! Soms wel een beetje veel van hetzelfde, maar met genoeg BIER was het goed uit te houden!!! |
|
Wat een geweldige band! Prachtige muziek, de zang was ook erg okee erg overtuigend gebracht (alleen niet in het eerste nummer, wennen ofzo). Echt genieten deze band!! Jammer dat ik te moe was om van de barkruk af te komen. Heb de cd gekregen van Buried_alive voor degene die nog twijfelen.. kopen!!! Wat een heersch plaat ook. |
|
quote: Bedankt voor het aanbod maar wij zijn bij Dismember door die jongen met die lange sik uitgenodigd om naar de metal battle in grunn te gaan! Daar gaan we eigenlijk elk jaar heen dus. Maar we maken graag gebruik van je aanbod als het een x uitkomt! see you at occultfest! |
|
quote: Yeah wist ik, beetje bijgekomen nog van vrijdag hehe. Enne sure, laat maar weten als je een plekkie nodig hebt. |
|
Nice! Vaker progrock in fopstront neerdonderen dus Was overigens zelf ook weer zwaar onder de indruk van de band.... CD ook maar even aangeschaft ja! geslaagd festijn... het deed het niet functioneren van mijn heilige camera enigszins wegdrukken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hm wel wat gemist dus, jammer... Je moeder. |
|
Yep! Voel je er maar even goed kut over "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ach, wij hadden ook wel lol hoor Je moeder. |
|
Getverdemme!!!!!!!!!!!!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Je moeder. |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oh Jaaaaaap, wat ben je toch lekker met je lekkere synthetische blonde lokken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |