|
Auteur: |
|
|
Krisiun + Severe Torture en Hate Zondag 26 februari De Gloppe - Leeuwarden Aanvangstijd: ? Prijs: ? Disko Disko Partizani |
|
Donders Jorna, weer een beetje into de metal? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: That would be pretty good! |
|
Zal eens kijken of ik hierbij aanwezig ben, ik vermoed van wel. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Voor goede metal ben ik heus wel te porren. Disko Disko Partizani |
|
show is nog niet bevestigd dus ijsregen is een btje voorbarig! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Te porren? |
|
quote: nu fff niet! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Bevestig hem maar, dan ben ik aanwezig! Disko Disko Partizani |
|
Wie is Ijsregen, en hoe komt ze aan dit nieuws? [edit]: ik zie dat metalscombined iets te voorbarig is geweest met het posten in hun concertagenda [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 09-01-2006 2:50] |
|
quote: hmm, dat ik een(ex) neerlandschonderwijzer en nog op mag wijzen dat het "DAN mijn schaduw" is.. tssk! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: geniet er maar fijn van, gun ik je best hoor You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
haha, was zeker btje stoned... kan gebeuren choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: blijkbaar You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
vet man krisiun in de gloppe |
|
bevestigd dus weekend ticket samen met de metalbattle slechts 14 eurietjes op de dag zelf 12 entree zaal open 17.00 uur You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Ja, zal even een duidelijker topic maken. Deze kan dan wel dicht. |
|
done Bruce Banner |
Index / Concerten |