|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
omhoog met die troep |
|
trap Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wordt lekker druk, aan dit topic te zien. |
|
quote: Neuh, gewoon een paar toffe deathmetal bandjes. @Violent God: het moet natuurlijk ook nog wennen zo ineens metal in het ORKZ. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ach, het is ook snel genoeg vol. Touché, pussycat! |
|
quote: Ah, is dat het. Ze zijn zeker bang dat het er een criminele bende is of zo. |
|
Er is wel eerder metal geprogrammeerd, maar dat is al weer een poosje terug. Touché, pussycat! |
|
quote: Maar dat is het er ook, daarom gaan er ook van die vieze metalbandjes spelen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: [hap] Ik ben niet vies hoor, ik douche me elke dag. [/hap] [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 20-01-2006 10:23] |
|
als ik haar had nam ik dreadlocks |
|
Niks mis met dreads! Itt sommigen op dit forum kan ik mooi gezetten dreads (niet van die neppe 'Kinkykapper'dreads of van die vieze plakken) zeker waarderen. Maar ook zonder dreads mag u van een pint en metal in het ORKZ genieten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
THNX Anne! See you all 28-01 Bla |
|
quote:Yeah!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je hebt toch haar? Ok, niet heel veel, maar toch... |
|
net genoeg voor 1 dread hehehehe |
|
Da's ook stoer. Moet je hem in je nek zetten, lijkt het net een staartje. |
|
Jerry krijgt van ons op zijn verjaardag een tattoo "Put Cap Here" op zijn hoofd... |
|
|
|
Waar zit dat ding ook alweer.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
In de Emmastraat, zijstraat van de Verlengde Hereweg. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 25-01-2006 13:56] |
|
Kom wel eem kiekn. Spel vouten zijn cool! |
|
|
|
quote: Daar waar al die dronken stinkende werkeloze hippies met dreads en uitkeringen naar binnen lopen, dat pand ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
ik voel me nu al thuis |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |