IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Metalmaffia deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 16:02 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:59 schreef Misanthrope het volgende: En oja, de tijd waarin een meteoriet het einde van het leven zou betekenen?


Ehm, volgens mij is dat nog steeds zo...
Ik weet niet waar jij woont hoor, maar hier zijn we nog steeds niet gewapend tegen stukken steen die uit de hemel komen vallen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

We hoeven geen stappen terug, we kunnen ook nieuwe stappen ondernemen. Een probleem los je niet op door het probleem op kort termijn te verkleinen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:02 schreef Chantalie het volgende:
Ehm, volgens mij is dat nog steeds zo...
Ik weet niet waar jij woont hoor, maar hier zijn we nog steeds niet gewapend tegen stukken steen die uit de hemel komen vallen.
Ik weet niet waar jij woont, maar we zijn al in staat om een ruimteschip op een voorberekende plaats in een meteoriet te boren, wat laatst ook is gebeurd. Met een juist bommetje kunnen we op dergelijke wijze de meteoriet ook van baan doen veranderen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2006 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:00 schreef Slechtheid het volgende:
O, en ik bepaal natuurlijk zelf dat mijn mate van toelichting voldoende is.


ROFL.

"Ik kan mijn standpunten eigenlijk niet onderbouwen, dus wend ik mijn 'eigen-god' ideologie aan om te stellen dat ik het voldoende onderbouwd heb."

Hehe. Niveau stampvoetend kleuter, niet eens een tiener, die probeert het nog tenminste.

Ik ben het niet eens per definitie oneens met jouw standpunten. Alleen dat geblaat vol loze kreten vind ik zo....typerend....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 16:06 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar we zijn al in staat om een ruimteschip op een voorberekende plaats in een meteoriet te boren, wat laatst ook is gebeurd. Met een juist bommetje kunnen we op dergelijke wijze de meteoriet ook van baan doen veranderen...


Ok, niks gezegd dan. Sorry...
Maarreh, wanneer was laatst? Is dat nog in 't nieuws geweest? (nieuwsgierig!)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-01-2006 16:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:05 schreef Chelman het volgende:
Ik ben het niet eens per definitie oneens met jouw standpunten. Alleen dat geblaat vol loze kreten vind ik zo....typerend....
Zo mag jij er over denken. Als je een beetje je best doet weet je precies hoe lang ik hier vanavond wakker van ga liggen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 15:59 schreef Misanthrope het volgende:
De mens is een dier, maar staat aan de top van de voedselketen. Slechtheid, wil je weer terug naar de tijd dat we opgejaagd werden door leeuwen, wolven, beren enz? En oja, de tijd waarin een meteoriet het einde van het leven zou betekenen?

wij kunnen nog steeds makkelijk weggevaagd worden door een meteoriet, gammaflits of andere kosmische gebeurtenissen.

ik prefereer soms ook naar het makkelijke doch hardere bestaan in de natuur, maar ik denk niet dat het uitmaakt voor de beleving, je verschuift alleen een stukje in de behoeftenpyramide van maslow. ik heb dit ook vaker gehoord van daklozen.

ik denk trouwens dat de indianen en afrikaanse volken zullen overleven na een grote meteoriet inslag of andere gebeurtenis, omdat zij dan het meest aangepast zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:06 schreef Chantalie het volgende:
Ok, niks gezegd dan. Sorry...
Maarreh, wanneer was laatst? Is dat nog in 't nieuws geweest? (nieuwsgierig!)
Vorig jaar was dat volgens mij. En het is op het nieuws geweest. We hebben nu weer een hele stapel meer informatie over meteorieten. Als je de naam van dat project hoort weet je wel waar het over gaat, maar ik weet even niet hoe het project ook alweer heette.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-01-2006 16:11 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:41 schreef Chantalie het volgende:
als je zo'n hekel hebt aan mensen, waarom zit je dan op een forum? Een forum is ook een stukje sociale interactie, een plek waar mensen met elkaar communiceren.
Ik kan me zo voorstellen namelijk dat als je een hekel hebt aan mensen dat je dan ooo zoveel mogelijk je best doet te ontlopen, voor zover dat mogelijk zou zijn.
Niet dat ik vind dat je hier niet zou horen/mogen te zijn oid hoor, dit is een vraag, puur uit interesse, niet om je 't harnas in te jagen.


Ben toch nog steeds wel nieuwsgierig naar je hoe en waarom?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:07 schreef ElitE het volgende:
wij kunnen nog steeds makkelijk weggevaagd worden door een meteoriet, gammaflits of andere kosmische gebeurtenissen.

ik prefereer soms ook naar het makkelijke doch hardere bestaan in de natuur, maar ik denk niet dat het uitmaakt voor de beleving, je verschuift alleen een stukje in de behoeftenpyramide van maslow. ik heb dit ook vaker gehoord van daklozen.

ik denk trouwens dat de indianen en afrikaanse volken zullen overleven na een grote meteoriet inslag of andere gebeurtenis, omdat zij dan het meest aangepast zijn.
Tenzij juist zij allemaal verbranden.

Maar natuurlijk zijn er kosmische rampen waartegen wij niet bestendig zijn. We gaan nu alleen elke keer een stapje hoger met het voorbereiden op zo'n ramp, of zelfs het voorkomen van zo'n ramp. Aardbevingen, vulkanen enz. vroeger waren ze allemaal per definitie dodelijk, omdat we ze niet konden voorspellen, nu kunnen we voorspellen en onszelf erop voorbereiden.

Gammaflitsen daarentegen, zijn momenteel nog niet eens volledig te begrijpen voor ons, simpelweg door de gigantische schaal en de gigantische hoeveelheid energie die erbij vrijkomt. Daar kunnen we nu niets aan doen, maar als we zo passief blijven denken, zullen we er in de toekomst ook niets aan kunnen doen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar we zijn al in staat om een ruimteschip op een voorberekende plaats in een meteoriet te boren, wat laatst ook is gebeurd. Met een juist bommetje kunnen we op dergelijke wijze de meteoriet ook van baan doen veranderen...

bedoel je te tempel astroide?, daarin hebben ze alleen maar een krater gemaakt om de binnenkant te bestuderen. In principe is het mogelijk, maar een soort gelijk japanse ruimte reis is pas mislukt.
we hebben het nog nooit echt uitgevoerd, en er is nog een grote kans dat het zal mislukken.

maar in 2036 kunnen we wat gaan testen met de MN4 2004.
bovendien zijn er nog veel meer grote kosmische gebeurtinissen waar we niets aan kunnen doen, bijvoorbeeld gammaflitsen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-01-2006 16:14 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 15:55 schreef Chelman het volgende:
Kan je als godheid vertellen hoe we dat precies doen (feiten, lange-termijn studies e.d. geen kreten) en bovenal: kan je vertellen waarom volgens jou dit slecht is?


Volgens mij kan geen enkele god dat, aangezien zulke dingen voor goden ondoorgrondelijk schijnen te zijn


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 16:11 schreef Misanthrope het volgende:
Tenzij juist zij allemaal verbranden.

Maar natuurlijk zijn er kosmische rampen waartegen wij niet bestendig zijn. We gaan nu alleen elke keer een stapje hoger met het voorbereiden op zo'n ramp, of zelfs het voorkomen van zo'n ramp. Aardbevingen, vulkanen enz. vroeger waren ze allemaal per definitie dodelijk, omdat we ze niet konden voorspellen, nu kunnen we voorspellen en onszelf erop voorbereiden.

Gammaflitsen daarentegen, zijn momenteel nog niet eens volledig te begrijpen voor ons, simpelweg door de gigantische schaal en de gigantische hoeveelheid energie die erbij vrijkomt. Daar kunnen we nu niets aan doen, maar als we zo passief blijven denken, zullen we er in de toekomst ook niets aan kunnen doen.


hehe je verwoord het zelf al maar voorlopig zijn natuurrampen niet echt een bedreiging voor onze soort, maar een manier van aantalbeperking.
als wij een stabiel aantal hebben zouden we meer zorgen om natuurrampen moeten maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-01-2006 16:19 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Virussen zullen de eerste tijd ook nog wel een probleem blijven.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

virussen hebben meer vat op mensen als de bevolkingsdichtheid groot is. daarom onstaan ze ook veel in azie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2006 16:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:01 schreef ElitE het volgende:
voor deze mensen is nooit genoeg voedsel, bovendien is er voor de westerse wereld te weinig energie voorziening waardoor we behoorlijk wat stappen terug moeten.



Zal best, maar hoe los je dit op met teruggaan naar een beschavingsniveau waarin we de berenvellen weer aantrekken en wolven met toortsen van ons afhouden (als we al vuur mogen gebruiken...?). Ik snap gewoon niet hoe losse kreten als mensenhaat, te ver door geëvolueerd of terug naar Afrika te vangen zijn in een coherent wereldbeeld dat daadwerkelijke aantrekkingskracht kan uitoefenen op iemand.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:20 schreef ElitE het volgende:
virussen hebben meer vat op mensen als de bevolkingsdichtheid groot is. daarom onstaan ze ook veel in azie.
In combinatie met slechte hygiene en bijpassende weersomstandigheden, anders zouden ze juist veel in Europa ontstaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-01-2006 16:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:23 schreef Mark het volgende:
Zal best, maar hoe los je dit op met teruggaan naar een beschavingsniveau waarin we de berenvellen weer aantrekken en wolven met toortsen van ons afhouden (als we al vuur mogen gebruiken...?). Ik snap gewoon niet hoe losse kreten als mensenhaat, te ver door geëvolueerd of terug naar Afrika te vangen zijn in een coherent wereldbeeld dat daadwerkelijke aantrekkingskracht kan uitoefenen op iemand.
Dit is omdat de wereld met zijn huidige vooruitgang te complex is voor sommige mensen om te bevatten, ze verlangen dan ook naar een simpele wereld waarin de dingen simpel zijn. Wolf = gevaarlijk, hert = voedsel, vuur = warm, punt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2006 16:26 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Ah, kijk, nou snap ik het


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 16:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 januari 2006 16:23 schreef Mark het volgende:
Zal best, maar hoe los je dit op met teruggaan naar een beschavingsniveau waarin we de berenvellen weer aantrekken en wolven met toortsen van ons afhouden (als we al vuur mogen gebruiken...?). Ik snap gewoon niet hoe losse kreten als mensenhaat, te ver door geëvolueerd of terug naar Afrika te vangen zijn in een coherent wereldbeeld dat daadwerkelijke aantrekkingskracht kan uitoefenen op iemand.


ik zeg ook niet dat we terug moeten, ik heb soms de persoonlijke wil om zo te leven, maar dat is meer een vakantie
ik ben voor een duurzamer leven, met minder mensen meer mens.

meer vrijheid meer verantwoordelijkheid, en mensen meer richten op zelfontplooiing. we leven in een vrij passieve maatschappij waarin mensen alleen maar dingen doen omdat andere mensen dat doen, ze denken zelf niet na, naast hun diploma willen ze zichzelf niet of weinig verrijken. en dat terwijl diploma maar 1 van de weinige dingen is die belangrijk zijn voor het uitvoeren van werk.

maar vooral ook in balans komen met de natuur, alternatieve energie bronnen en duurzame landbouw.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-01-2006 16:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:25 schreef Misanthrope het volgende:
Dit is omdat de wereld met zijn huidige vooruitgang te complex is voor sommige mensen om te bevatten, ze verlangen dan ook naar een simpele wereld waarin de dingen simpel zijn. Wolf = gevaarlijk, hert = voedsel, vuur = warm, punt.
Ik denk eerder dat het te maken heeft dat mensen denken dat het beter wordt, dat er vooruitgang zit in hetgene wat ze doen. Dat het niet voor niks is wat men doet. Maar ja, zet men de oogkleppen af dan blijken al die dingen maar schijnzekerheden en is niks blijvend...Wat voor sommigen resulteert in een (gedwongen)opname in het gesticht.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 17:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

opname wil trouwens niet zeggen dat mensen hierdoor dom zijn, deze mensen zijn alleen uit balans. Juist de mensen die een beetje gek zijn brengen goede ideeen voort omdat ze niet in het normale leven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-01-2006 17:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2006 16:04 schreef Misanthrope het volgende:
Ik weet niet waar jij woont, maar we zijn al in staat om een ruimteschip op een voorberekende plaats in een meteoriet te boren, wat laatst ook is gebeurd. Met een juist bommetje kunnen we op dergelijke wijze de meteoriet ook van baan doen veranderen...


Vond je niet dat een astronaut van dat ruimteschip verdacht veel leek op bruce willis???


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-01-2006 17:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Deel 2.

Pffff.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-01-2006 17:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja het is nu een hot onderwerp, zelfs bruce willis zit er nu in!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen