zal eens even iets uitgebreider reageren
requim, alleen einde van gezien ivm een slome doomy
klonk lekker zwaar, klonk wel gaaf dus.
infernal poetry was niet helemaal mijn muziek maar ze zetten een leuke show neer en zagen er erg enthousiast uit.
dismember was gewoon gaaf hehe. de heren hadden er zelf ook erg zin in, werd veel geouwehoerd op het podium en met het publiek en de zaal was behoorlijk enthousiast. volgens anderen viel dat wel mee maar goed, ik ben bm concerten gewend hehe. wel jammer dat ze korter speelden dan normaal omdat ze een vliegtuig moesten halen. geen toegift dus helaas maar genoeg vleiende woorden van de zanger waardoor het de band wel werd vergeven volgens mij.
debauchery vond ik zelf het gaafst. het begon nogal suf, weinig interactie en weinig beweging maar het kwam los na wat nummers. die canibal corpse cover in het midden van de set maakte de boel wat losser waarna het lekker door ging. de toegift was ook erg fijn, WAR IS COMING!! lekker origineel maar goed, het blijft metal hehe. maar het beukte als een trein, gave grunt ook.
al met al leuk avondje, behoorlijk goed geluid ook, ook geinig om te zien dat die geluidsman echt alles eraan deed om het goied te krijgen. zelfs tijdens het spelen van de bands werd er nog aan de bandleden gevraagd of het goed was en anders het één en ander afgesteld. hulde aan de geluidsman
iig gaaf avondje dus