|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Simplon Groningen vrijdag 7 april ... EPICA www.simplon.nl [edit: titel aangepast + links toegevoegd] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-01-2006 0:32] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
mits de wietdampen dan opgetrokken zijn natuurlijk! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Zo zo ... doet die Laintje toch maar mooi ... |
|
Idd. |
|
2 bands met lekkere tettn! |
|
Ach nee man, Lain is skinny as hell |
|
Tof! En van Elexorien iig geen lapdance |
|
Edit: Dit wordt wel héél privé. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-01-2006 23:43] |
|
En in welk gat ligt MC Schaaf? |
|
Hehe ja, wel handig. Dat is in Leeuwarden. |
|
quote: heheh ik zie het ook net pas Maar goed, wel mooi Bruce Banner |
|
quote: vond t wel een leuke manier om de band op de hoogte te stellen, als verrassing zeg maar! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
dat is je goed gelukt Bruce Banner |
|
maar blastmaster wist ervan he, dus jullie toch ook wel een beetje? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
maarja, nu maar hopen dat t doorgaat in Mediwietcentrum Schaaf. zie http://www.leeuwardercourant.nl [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 10-01-2006 8:48] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:Ja die heeft t geregeld! Tja, wel gek om van andere mensen te horen dat t al bevestigt is op zm terwijl we zelf nog niets gehoord hadden hahaha! |
|
Zeg Ratton, in de tourdates van Epica staat 14 april, en op de site van MC Schaaf ook... welke datum wordt het ? Bruce Banner |
|
Op de site van schaaf staat ook 7. Is gewijzigde datum. |
|
ok dan. (toen ik voor die post keek, stond er nog 14, vandaar) cheers Bruce Banner |
|
Wietkwekerijen in 'Zalen Schaaf' levensgevaarlijk LEEUWARDEN - De verbazing is groot over de vondst van twee wietkwekerijen in muziekcentrum Schaaf in de Leeuwarder binnenstad. Pas als de plantages zijn ontmanteld, is duidelijk hoe groot het gevaar in de Leeuwarder binnenstad is geweest. Bezoekers en omwonenden zijn aan een ramp ontsnapt. De transformatoren van de tientallen assimilatielampen in de kweek en droogkamers in de krochten van het zalencentrum waren zwaar overbelast. De elektrische installatie mocht 36 ampère stroom trekken, maar nam volgens Essent 80 ampère. De trafo’s stonden bijna op ploffen. Politiechef Cor Reijenga kan er niet over uit dat de eigenaren van Schaaf zo stom zijn geweest: "Ik heb me laten vertellen dat hier bij het concert van Racoon een paar weken terug duizend mensen in de zaal waren. Als er toen brand was uit gebroken, was de ramp niet te overzien geweest. Midden tussen woonhuizen in de binnen stad." Alleen al de chemische groei middelen die open en bloot op de dichtgetimmerde zolderingen van het zalencentrum stonden, hadden voor een waar inferno kunnen zorgen. Reijenga: "In november vonden we ook twee onbeheerde kwekerijen midden in een woonwijk. Beide panden onbewoond. Onverantwoord. Daar wonen wel mensen met kinderen omheen." De politie is de plantage in Schaaf na een tip op het spoor gekomen. Aan het oprollen ervan is drie maanden onderzoek vooraf gegaan. Daarbij bleek uit verschillende warmtemetingen dat er iets niet pluis was op de verdiepingen van het muziekcentrum. |
|
Ik had dat echt nooit van die lui verwacht. altijd netjes in pak enz, en dan een vette plantage. Maar aan de andere kant had het ook wel een voordeel kunnen hebben Oh ja met epica spelen een van mijn favoriete bands |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat die hele bende uitfikt tijdens een "stappers van toen" avondje ? No meat is sweater |
|
Aah leuk 2 kutbands op 1 avond, moet je ook maar aan kunnen hoor Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: heheh als je echt zo'n kerel bent, kom je ook gewoon Bruce Banner |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |