![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Was zwaar verrast door deze onbekende band live, en de twee promootjes heersen ook erg zwaar .... Lekkere lichte doom met flinke scandinavische trekjes. http://www.beforethedawn.com ![]() |
|
Ja, leuke band. Deed me wat aan het latere Amorphis denken. ![]() |
|
Wordt wel eens tijd voor een nieuw album, want ik moet het nog steeds doen met 2 demo-versies van nieuwe nummers, die echter zeer veelbelovend zijn. Ik vond het zelf wel wat van Katatonia hebben trouwens... no text supplied ![]() |
|
Kijk op de site, maart/april 2006 nieuw album ![]() |
|
Ik vind het makkelijker als jij dat voor me doet ![]() Maar dat is goed nieuws! no text supplied ![]() |
|
I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Vond er geen ruk aan ![]() ![]() |
|
Lekker bandje, was er ook van onder de indruk zondag in de 013. Ben benieuwd naar de cd!!! ![]() |
|
hej een nieuwe schijf uit. ben zeeeeer benieuwd. vraag me toch af wie die concullega's zijn van jan.... I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Kvin em erg lekker ... Alleen dat 9e nummer met die rap .. brr .. ![]() |
|
Before the Dawn, dat is een mooi balladeske nummer van Judas Priest. Van het album Killing Machine ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind dat wel een aardig nummer eigenlijk en echte rap is het ook niet... no text supplied ![]() |
|
Nha ik blijf het niks vinden .. minpuntje! Even voor Judge M: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2745 1. Blijkbaar denken meer mensen dezelfde wijze als ik ... 2. Deze review stond zelfs voor de mijne online (dus ze hebben het niet van mij) ![]() |
|
Die Kristof heeft waarschijnlijk die promo alweer lang en breed doorverkocht. ![]() |
|
Andere discussie .. maar op die review reageer je dan weer niet. En dan tegen mij over natrappen beginnen. ![]() |
|
quote:Natrappen en plagiaat. Zo dan vetnek ![]() |
|
quote: Hahahahahaha geweldig, ben je beetje uitgeluld ofzo, dan maar beetje kinderachtig lopen doen. Ipv hier kinderachtig doen kun je je tijd maybe beter besteden aan het controleren van de reviews op LoM, jankerd. ![]() |
|
okee... wil ik toch nog even zeggen dat ik dit best ok vind signature ![]() |
|
ondanks de schitterende discussie toch even serieus: Rise of the Phoenix - 24 april ![]() ![]() signature ![]() |
|
Jenje zet zich hierboven wel weg als een stumperd. ![]() quote: Ik kan er ook wel naar luisteren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |