|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Die CD is erg gaaf ja. Live vond ik het op Belgian Doom Night te krijserig. Meer richting Funeralium, de tweede band van de zanger. Helaasch kan ik er as vrijdag niet bij zijn. |
|
Dan kom je toch zaterdag! |
|
quote: Hehe, erg graag natuurlijk. Maar Haarlem is net wat te ver voor mij. |
|
Of OT moet nieuwe nummers spelen. |
|
Da's nog iets te vroeg denk ik. Komende 3 weken zijn voorlopig even de laatste OT optredens. Daarna even focussen op de nieuwe nummers. |
|
waarom headlined OT eigenlijk op zaterdag??? |
|
Waarom niet? |
|
Hahaha, misschien toch wel aanwezig in Haarlem! We schijnen ineens vervoer te hebben! |
|
quote: Waarom wel?? |
|
Omdat OT een superband is. |
|
OT is van de line-up zo te zien wel de bekendste binnen nederland, daarom ... |
|
In mijn beleving van concerten om me heen zie ik toch altijd dat de buitenlandse act headlined... Vind ik ook niet zo gek als ze een stuk ervoor moeten reizen en dan een achterlijk korte speeltijd krijgen.. En zeg nou zelf: OT kan je genoeg zien tegenwoordig Ik ben trouwens blij dat ik naar Little devil ga, daar heeft Ataraxie tenminste wat meer speeltijd en zouden ze wat extra's doen hoorde ik... |
|
quote: Hehe, klopt. You'll see. Wat betreft dat headlinen: Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit. OT heeft meer naamsbekendheid in Nederland, en ach, je moet toch een keuze maken hè... |
|
Wel, hopelijk zie ik vanavond of morgen wat mensen terug, I'm off to Tilburg. |
|
En hoe was het in the Devil? |
|
Het was daar erg leuk... Wormfood was een aangename verrassing en de beste band was uiteraard Ataraxie. Ze speelden nog een nieuw nummer, klonk erg goed, het was een erg gave show... Het blijft natuurlijk een goede liveband!!! |
|
Speelde ataraxie veel van de laatste? vanavond |
|
Ben er helaas niet bij vanavond. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Balen. ga gewoon Had je die Death-patch mee kunnen nemen [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 25-02-2006 16:31] |
|
Hehe, idd. Had ik mezelf ook een biertje mee verdiend. Maar helaas, heb een verjaardag vanavond. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als het niet van jezelf is, kan je best komen |
|
Wij rijden over een uurtje ook richting Haarlem. Heb er zin in. |
|
Was geslaagd Wormfood is erg vaag, ik begreep het zegmaar niet In age and sadness was jammer van die scheermesjes in z'n keel. Wel een promo van gekocht. Ataraxie was dikke heersch. EINDELIJK Slow Trascending Agony gekocht (Jenje ) En meteen ook maar een T-shirt Officium Triste was ook goed, natuurlijk |
|
Heeft Ataraxie nog oude nummers gespeeld in Haarlem??? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |