|
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal, Ik zal mezelf maar ff voorstellen: Ik ben Ruben van Kruistum, 16 jaar en Cellist van de band Arcania. Ik speel al 11 jaar cello en muziek is mijn lust en mijn leven. Sins een paar jaar luister ik ook vaak naar metal en zit ook in een metalband dus. Voor meer info kijk ff op onze site www.freewebs.nl/arcania-nl (nog niet helemaal compleet) of www.myspace.com/arcaniaholland (mp3tjes). Ik luister veel naar Nightwish, apocalyptica, Sonata Arctica, Muse en Children of bodom. Vroeger ook veel bands als System of a Down en Korn, maar daar ben ik een beetje overheen. Greetz! What´s written with a pen, can´t be cut away with an axe. |
|
G.A.Y. |
|
effe zoeken jongen..... I Find That I Am Not There... |
|
|
|
Oud Vuil, onze brave oude lul. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En nu? |
|
quote: Nu wachten we. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben benieuwd. Kijken of ik zo braaf blijf. |
|
Heb betreffende dit soort feitelijk overbodige topics maar even een post in het klachtentopic gedaan. |
|
quote: Thanks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Index / Algemeen |