|
Auteur: |
|
|
Hell HEEEEEEE FUCK ALLLLLLL!!!!!! |
|
Heavy New Year mensen bla...bla...bla... |
|
Enkele tips van Lientje : -je favoriete cd opleggen en woest slamdancen -het van genot uitschreeuwen in de armen van je lieveling -een vaatje van je favoriete gerstennat achterover slaan ...vul zelf maar aan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Slamdancen? OK Rammedan... Op Mortician alvast... |
|
Goed idee...daarnet al gedaan op Venom...heheheh Oké,daar gaat In Flames de cd-speler in... YEEEEAAAAAAHHHHHHH Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
OK, ook weer terug in het land van de feestvierenden? Klasse meiske. |
|
Nu ga ik eens een gat in de dag slapen-kusje voor allemaal-en tot hoors Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Welterusten hoor |
|
Bestial Blasphemer en ik zijn om 12 uur beukend het nieuwjaar in gegaan door met onze lijpe koppen Intestterror - Scorched Entrails te spelen, was cool 11.45: restate my assumptions |
|
Witte Huis opblazen |
|
Sjonge jonge, wat een zware zaken allemaal, zeg. Wat is er mis met het openen van een simpel biertje, de immer goede vriend in tijden dat het even niet meezit, en de partner in crime op feestelijke momenten? Was voor mij een goede manier, iig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geilie Minogue concert op 250 watt boxen Wiegen Meister ! |
|
quote: ook gezien, maar dan op mute, met een goeie cd op ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Meest heerschende manier.. mmm, ik denk dat ik dat even voor me hou |
|
quote: die is al vet oud man. dan kun je het net zo goed met een plastic pop doen |
|
quote: hehehehehe.... Je moeder. |
|
Hoe ben ik nieuwjaar ingegaan ? tja... gewoon zittend volgens mij Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Of een strijkplank in een jurk zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 01-01-2002 21:18] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ach.......................... wat maakt het uit, zo heeft iedereen een andere smaak toch ???? en die zus van geilie mag er ook wel wezen Wiegen Meister ! |
|
Ik was ong. 30 minuten na de start van het nieuwe jaar al te zat om nog te staan. Ik heb eigenlijk voornamelijk geslapen daarna (maar niet !!) Dit slaat nergens op. |
|
Ikke wel ... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hahaha, ik ook!!! Ik weet nog dat ik op een gegeven moment in een kroeg zat (dat probeerde ik althans). Hoe ik daarna naar mijn bed gekomen ben is me compleet onduidelijk. |
|
BALCK SABBATH rules, met de overgang in de Frontline in Gent het nummer Warpigs gehoord met de overgang. Gewoonweg zaaaaaaaliiiiiig. Black Sabbath Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Algemeen |