IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ephel Duath +support, 15 januari in de Little Devil
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-01-2006 23:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

jawel, Ephel Duath geeft een gratis opptreden op een fijne zondagavond in Tilburg! het concert van deze jazz/mathcore hybride zijn te beschouwen vanaf 17.00 in de Little Devil, met in het voorprogramma World Escape (DE) + Tephra (DE). tegekke band, ben dr zeker bij!

Daops
Usericon van Daops
Posted 10-01-2006 23:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

stond al ergens een topic over, maar.. zal er ook zijn. ?

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 11-01-2006 0:35 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Als je mij dat nou ff gelijk had gezegd TS!!!! WTF!! SUPER!

Inter faeces et urinam nascimur

Tormented soul
Posted 11-01-2006 14:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik weet het 3 minuten langer dan dat het hier staat, en je leest het toch wel

RobTilburg
Usericon van RobTilburg
Posted 12-01-2006 12:41 by RobTilburg Wijzig reactieProfiel van RobTilburgQuote dit berichthttp://www.littledevil.nl

check, is bevestigd:

Zondag 15 januari v.a. 15:00u:
Metal Matinee
Met vanaf 17:00u live:
Ephel Duath (IT) + World Escape (DE) + Tephra (DE)
Ephel Duath maakte onlangs de overstap naar Earache Records en speelt jazz metal, waarin vele verschillende metal stijlen op perfecte wijze worden gecombineerd. World Escape heette vroeger Doomstone en speelt melodische death metal.

RobTilburg
Usericon van RobTilburg
Posted 15-01-2006 15:14 by RobTilburg Wijzig reactieProfiel van RobTilburgQuote dit berichthttp://www.littledevil.nl

zomedrekt

Daops
Usericon van Daops
Posted 15-01-2006 22:06 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, Ephel Duath was heerschend! Supermuzikanten en een sterke podiumact met de nodige humor en zelfspot.

De twee support-bands vond ik overigens geen zak aan.

@Tormented Soul: leuk je effe ontmoet te hebben op het laatst .

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Tormented soul
Posted 16-01-2006 9:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Yo insgelijks

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-01-2006 18:02 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik was er ook, was wel leuk. Ben geen grote fan van Ephel Duath, vond de eerste band zelfs leuker maar ach het was een leuk gratis concertje

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-01-2006 23:17 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ephel Duath was super! "come closer" hahaha

Inter faeces et urinam nascimur

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com