|
Auteur: |
|
|
stond al ergens een topic over, maar.. zal er ook zijn. ? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Als je mij dat nou ff gelijk had gezegd TS!!!! WTF!! SUPER! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik weet het 3 minuten langer dan dat het hier staat, en je leest het toch wel |
|
check, is bevestigd: Zondag 15 januari v.a. 15:00u: Metal Matinee Met vanaf 17:00u live: Ephel Duath (IT) + World Escape (DE) + Tephra (DE) Ephel Duath maakte onlangs de overstap naar Earache Records en speelt jazz metal, waarin vele verschillende metal stijlen op perfecte wijze worden gecombineerd. World Escape heette vroeger Doomstone en speelt melodische death metal. |
|
zomedrekt |
|
Zo, Ephel Duath was heerschend! Supermuzikanten en een sterke podiumact met de nodige humor en zelfspot. De twee support-bands vond ik overigens geen zak aan. @Tormented Soul: leuk je effe ontmoet te hebben op het laatst . www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Yo insgelijks |
|
Ik was er ook, was wel leuk. Ben geen grote fan van Ephel Duath, vond de eerste band zelfs leuker maar ach het was een leuk gratis concertje Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ephel Duath was super! "come closer" hahaha Inter faeces et urinam nascimur |
Index / Concerten |