|
Auteur: |
|
|
Voor het boeken van kwalitatief goede en betaalbare black metal bands, check http://www.vxbookingagency.tk |
|
|
|
Hebben jullie ook Ebola, Aids en Tyfus uit Nijenveen? Zo niet, zijn jullie een kut agency. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Fuck it dude... Let's go bowling. Suck my piss |
|
Werkt niet. |
|
|
|
quote:STFU Donny KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: That's a great plan, Walter. That's fuckin' ingenious, if I understand it correctly. It's a Swiss fuckin' watch. Suck my piss |
|
Het is puur wat extra's voor bands. Komt bij dat het samenstellen en aanbieden van packages wat eenvoudiger gaat. |
|
Dit biedt niets extra's voor programmeurs. Wie kijkt er nou liever hier dan op de website van de band? En zodra je een band mailt hoor je snel genoeg of ze wel of niet alleen spelen of met een package dus. En daarnaast Packages zuigen 9 uit de 10 keer flinke neger piemels. |
|
Inderdaad, alhoewel een samenwerking met bepaalde mensen wel prettig verlopen.. niet echt wenselijk dit. Wij doen het zelf wel, met wat hulp hier en daar |
|
Site doet het niet eens. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Yahoo site Serieuze shit! |
|
Erg slechte ervaring met soortgelijke "agency-bla" Stuurde vandaag dit nog de deur uit (maand na gemaakte afspraak) Wat **zaal** betreft ben ik volgens mij al duidelijk geweest. Het is niet nodig om daar voor te "vergaderen" o.i.d. Daarbij heb je me toegezegd binnen een week meer over **band** te kunnen vertellen. Dat is helaas dus al afspraak nummer 1 die je niet na komt. Ik verwacht zeer snel een reactie van je met concrete dingen erin. Komt **band** wel of niet spelen voor het afgesproken bedrag op **datum** Tsja.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Erg professioneel.. Is dat true ofzo, om zo amateuristisch te werk te gaan? KOlere... Ik heb medelijden met de bands die met zulke kneuzen "zaken" doen. |
|
Van deze kneus geef ik de naam vrij indien hij nu weer zijn afspraak niet na komt. Is erg triest, want zelfs grote bands dreigen met hem in zee te gaan. @Bands: Regel alles dus lekker zelf! Je eigen overzicht en niemand die iets van je gage afsnoept [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-01-2006 15:12] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jah.. |
|
Oh cool slayer in het popfront |
|
quote: Geen Death? |
|
Irri topictitel... want ik voel me elke keer aangesproken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nerd! Bazzio Attacks!!! |
|
9/10 posts= crap slotzor moiiiii! Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |