|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdschema (OV bij deze: 17.30 - 18.00 Morblast 18.15 - 19.00 Toxocara 19.15 - 20.00 Severe Torture 20.15 - 21.30 Krisiun |
|
heuj straks mogen we |
|
Sjezus wat vroeg... Maar wel mooi de laatste trein |
|
Vette avond! Severe Torture was Kannie wachten tot het weer Sevijf Torture is |
|
quote: Was idd dikke heersch. spelfout weggehaald... |
|
kon niet heen.. geen geld godverdekanker, kut.Y)&&(&#&*!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Eeeeuuujjj Yeah. Benieuwd naar je stukkie |
|
quote: Foto's net op de komp gezet. Zitten enkele vette plaatjes tussen. Stukkie komt deze week nog wel op de fp terecht. Godver, dat 3 mannetjes zo retestrak kunnen spelen. Tering zeg.... Hehe, gelukkig hadden ze Palm he FRNK spelfout weggehaald... |
|
quote:idd ja.. Grappig, komen we de Gloppe binnen, jij bent de 1e die we tegenkomen, en dan dat glas Heineken laten zien Palm was goe Uitendelijk baco's. Man man wat hard vd planeet ook. Maar dat kwam niet alleen door de drankjes natuurlijk |
|
Hehe, kwam ook een beetje door die reuzepeuk denk? Hehe, nog effe fotograaf voor Toxocara gespeeld. Die wilden boven graag met Krisiun op de foto. Leuk om te zien hoe zo'n band dan plotseling in 5 verlegen mensjes verandert spelfout weggehaald... |
|
reuzepeuk ja haha.. hakte dr wel in @ foto's : awww how cute [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-02-2006 9:57] |
|
quote: nou iedereen die de masters van Krisiun gister had gezien, die weet dat ze verschrikkelijk heerschen dus daar mag best een beetje respect naar toe. |
|
he Varanus wel opsturen die foto's! |
|
quote:Ja heerschen kunnen ze wel maar vond het na een tijdje wel saai/eenzijdig worden. Severe heerschten ze er finaal uit vond ik, zelf met maar 1 gitarist |
|
nee, dat zoals je denk ik al verwacht ben ik dat niet met je eens, Krisiun kan met een standaard minimale opstelling zo verschrikkelijk knallen, dat aspect vind ik al de moeite waard om te zien |
|
Ja verschikkelijk knallen doen ze idd!! Ook respect enzo hoor, kheb ze ook wel vaker zien spelen, maar smaakkwestie weer Severe meer variatie en dikke vette heerschende riffs, te gekke baspartijen, etc. Gewoon meer variatie. Ach ja |
|
absoluut een smaakkwestie, wel erg tof om met die bands te mogen spelen |
|
quote:haha ja dat. Te gekke avond! Jullie knalden ook heerlijk!! Alleen stond ik pal voor de versterker van uhm de gitarist met de rooie gitaar. En volgens mij had die zn avond niet ofzo qua spel? Verder |
|
quote: KIjk jij maar snel eens effe in je mailbox spelfout weggehaald... |
|
super vet, namens Toxocara bedankt! |
|
quote: Graag gedaan. Heb ook nog goed gelukte livefoto's. Moet nog eerst even uitzoeken welke ik in de review zet, daarna stuur ik een paar goed gelukten op. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |