![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Tijdschema (OV ![]() 17.30 - 18.00 Morblast 18.15 - 19.00 Toxocara 19.15 - 20.00 Severe Torture 20.15 - 21.30 Krisiun ![]() |
|
heuj straks mogen we ![]() ![]() |
|
Sjezus wat vroeg... Maar wel mooi de laatste trein ![]() ![]() |
|
Vette avond! Severe Torture was ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Was idd dikke heersch. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
kon niet heen.. geen geld ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Eeeeuuujjj ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Foto's net op de komp gezet. Zitten enkele vette plaatjes tussen. ![]() Hehe, gelukkig hadden ze Palm he FRNK ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe, kwam ook een beetje door die reuzepeuk denk? ![]() Hehe, nog effe fotograaf voor Toxocara gespeeld. Die wilden boven graag met Krisiun op de foto. Leuk om te zien hoe zo'n band dan plotseling in 5 verlegen mensjes verandert ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
reuzepeuk ja haha.. hakte dr wel in ![]() @ foto's : ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-02-2006 9:57] ![]() |
|
quote: nou iedereen die de masters van Krisiun gister had gezien, die weet dat ze verschrikkelijk heerschen dus daar mag best een beetje respect naar toe. ![]() ![]() |
|
he Varanus wel opsturen die foto's! ![]() |
|
quote:Ja heerschen kunnen ze wel maar vond het na een tijdje wel saai/eenzijdig worden. Severe heerschten ze er finaal uit vond ik, zelf met maar 1 gitarist ![]() ![]() |
|
nee, dat zoals je denk ik al verwacht ben ik dat niet met je eens, Krisiun kan met een standaard minimale opstelling zo verschrikkelijk knallen, dat aspect vind ik al de moeite waard om te zien ![]() |
|
Ja verschikkelijk knallen doen ze idd!! Ook respect enzo hoor, kheb ze ook wel vaker zien spelen, maar smaakkwestie weer ![]() ![]() ![]() |
|
absoluut een smaakkwestie, wel erg tof om met die bands te mogen spelen ![]() ![]() |
|
quote:haha ja dat. Te gekke avond! Jullie knalden ook heerlijk!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: KIjk jij maar snel eens effe in je mailbox ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
super vet, namens Toxocara bedankt! ![]() ![]() |
|
quote: Graag gedaan. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |