|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, wat is me dat! heb ik ook gelezen signature |
|
Argh, waar blijft die nieuwe toch! Ik wil wat ziekheid! nu! |
|
today is the day? Ok die ga ik ff checken..altijd handig om nieuwe namen te leren kennen. |
|
Ik heb geen zusje. Of broertje. @Hypnos: gave avatar, Death Note heerscht [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 17-12-2006 22:33] |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Anyhoo. Temple of the Morning Star laatst gaan luisteren op aanraden van ene Panzerke. Best gaaf werkje! Totaal geschift, onwaarschijnlijk veel invloeden komen voorbij zeilen. Dit breekt het album wat mij betreft soms wel een beetje op, een iets coherentere stijl en het was echt een meesterwerk. Veel noise, ruige gitaar, drone, samples, aparte melodiën en ook wel hele fijne subtiele stukken. Het is vooral een aparte mix van makkelijk en moeilijk luisterbare elementen, dus. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Fijn zo. Ik ben zondermeer enorm onder de indruk, maar nog niet helemaal duidelijk of het voor mij wel of niet in de categorie 'meesterwerk' gaat vallen. Live schijnt het in ieder geval vrij indrukwekkend te zijn, ben erg benieuwd. You have time. You are doing fine. |
|
|
|
Hey, dit is best leuk! |
|
Toevallig komt de nieuwe plaat volgende week uit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
Zo maar eens even opzetten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Fak, staat 2 minuten aan en nu al vet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hij is inderdaad tof, wat gestructureerder en vooral de rustigere nummers doen het goed. |
|
Fucking vet! Hard! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Yes, vette shit die nieuwe! En nog redelijk behapbaar ook voor TitD begrippen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Was al een jaar uit, maar van de zomer pas de nieuwe gehoord. Super bruut. En inderdaad niet al te lastig vergeleken met eerder werk. Deze doet het ook heel goed: [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 07-11-2012 16:45] |
|
Zouden blijkbaar op 31 mei in de 013 komen optreden. Misschien doen ze ook België aan. Zeer geïnteresseerd! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Klopt, samen met KEN Mode en Ancient VVisdom. Nieuwe nummer valt trouwens wel wat tegen in vergelijking met de vorige plaat https://soundcloud.com/earsplit/today-is-the-day-sick-of-your |
|
Oei KEN Mode! Die wil ik wel zien Ancient Visdom lijkt me daarentegen echt meh.... |
|
Concert (en blijkbaar hele tour) is afgelast [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 02-04-2013 17:55] |
|
Waarom! |
|
Om op te vrolijken: Die geniale, brutale intro alleen al! |
|
Ken ik niet. Lijkt me al van even geleden, met zo'n diepe grunt. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |