|
Auteur: |
|
|
De Judgement Day site is weer een keer vernieuwd. Graag jullie professionele mening (mocht je je nu geroepen voelen om te gaan kijken dan is het ook leuk als je het gastenboek ff tekent) www.judgementday.nl sorry ik was de url vergeten [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-01-2002 19:24] |
|
url Je moeder. |
|
adres? |
|
zoooo, ff gekeken, ziet er goed uit jah lang leve de flash knopjes Je moeder. |
|
dank dank |
|
de opzet is leuk en goed gedaan somige dingetjes kunnen misschien iets mooier maar ik zou t niet beter kunnen |
|
Okee... Ga ik weer: - De knopjes zijn leuk hoor, maar je kan niet zomaar zien dat het een menu is. Als ze dicht staan, hoe weet ik dan dat er bijv. een gastenboek tussen zit... - De achtergrond is leuk, maar bijv het 'google' logootje is qua transparantie naar wit toe gemixt, en dat moet dus naar.. (Tadaa!) Zwart. - Het continu aanvliegende tekstbalkje boven en onder de foto met het logop en de bandleden stoort mij mateloos. - Open 24 Hours vindt ik erg cool, maar zoals ik al zei, in combinatie met die andere knipperdingen hoogst irritant. - Het Pass-It-On.Com plaatje/knopje is gestretched (Dat kan niet met .GIF's, wordt onleesbaar) - Zelfs op mijn resolutie (1152x864) staat er informatie buiten het scherm op de eerste pagina die voor iedereen direct leesbaar moet zijn, zoals dat je flash nodig hebt om de navigatie te bekijken. - Waarom geld uitgeven voor een domein, en toch al die gesponsorde dingen er op laten staan.... Maar ja, beroepsdeformatie en een hekel aan reclame 'in general' spelen mij parten. Tot zover dit gratis Professioneel advies van Dhr. Minister. Mörke Dit slaat nergens op. |
|
mörke, heb jij echt verstand van webdesign ofzo Zoals ik al zei, wij zijn geen webdesigners. Maar ik zal kijken wat ik eraan kan doen. |
|
quote: hej das me niet eens opgevallen joh Je moeder. |
|
Ziet er okee uit... Alleen ik vind die buttons persoonlijk behoorlijk irritant, maar jah, wie ben ik... Dead things grow from deep inside... |
|
Nice... Ziet er goed uit.. Al ben ik ook niet echt fan van die knoppen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik zal het eens doorgeven want ik geloof dat die knoppen nogal een bron van irritatie zijn |
|
gvd gvd gvd, zit ik me duizend jaar dood te surfen op zoek naar leuke flashbuttons voor onze site( ja, ik ben die amateur die 't seitje in elkaar flanst) vind niemand die dingen mooi. ik vind ze wél cool, maar ja, ik heb dan ook geen smaak!!! de rest van de aanmerkingen zal ik proberen een beetje uit te voeren, maarrrr, het valt allemaal niet mee, mijn engels is redelijk, maar dat technische engels in bijv dreamweaver gaat me niet altijd al te best af. ik ga maar weer eens op zoek naar andere buttons denk'k.(zucht,zucht,dat ondankbare surfvolluk ok) ps er staat helemaal geen reclame op de seit, zoals google vind ik gewoon de beste zoekmachine en pass it on gewoon handig, dusss dat telt niet! Oud Vuil. |
|
[quote] mörke Posted 25-05-2003 22:16 by mörke -------------------------------------------------------------------------------- Kratje bier, demo en het passwoord van je domein (zoda'k em kan uplooie). [/unquote] hmm, klinkt errug goed, maar ik moet het er wel ff met de band over hebben. meel me anders. wvb@judgementday.nl Oud Vuil. |
|
Zorg wel dat hij er netjes uitziet als de nieuwe Lords of Metal met JD-review 1 juni online gaat he.. |
|
Ik kijk net op jullie site, maar ik zie geen nieuwe giggs staan? Komt dat nog? Ik vond het namelijk erg goed in Willem I....... Mijn buurman is gek |
|
quote: we zijn druk bezig met het opnemen van de volgende ceedee. er staat wel wat gepland, maar behalve 8 nov staat er nix vast. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=959657 btw, er was al een nieuwer topic over onze site: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=920029&page=2 Oud Vuil. |
Index / Muziek algemeen |