|
Auteur: |
|
|
O, daarom moet de Baroeg dicht... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig toch? |
|
Goed plan....echter dit kan allemaal al. De rechters zijn er alleen niet zo happig op. Daar zit het probleem. In zoverre ben ik het dus met de PvdA eens. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: maar waar leg je de grens tussen haatzaaien en gewoon grof taalgebruik? kan volgens die definities niet een deel van blackmetalbands onder handen worden genomen bijv.? en in iedereenzit een rode rakker verscholen, als je maar diep genoeg graaft... |
|
quote: Kennen jullie deze nog? Nog? Nog? |
|
quote: Tsja. Persoonlijk vind ik dat die grens vaag en moeilijk te definiëren is. Bovendien vind ik dat 'haatzaaien' (whatever that may be) niet verboden hoeft te zijn totdat het actief oproept tot het plegen van onrechtmatige daden. Oftewel, als een Imam of een BM zanger roept: 'Ik haat de christenen en homo's' dan moet die dat vooral doen. Als die gaat roepen: 'Laten we eens op pad gaan omwat christenen en poten in elkaar timmeren' gaat hij te ver. Deze mening strookt echter niet met de huidige wetgeving en politiek moraal. Dus ja, een aantal BM bands zouden hierdoor ook aangepakt kunnen worden. Het gaat alleen niet gebeuren want iedereen met een hersencel weet dat deze luchtballon specifiek tegen moslims e.d. is gericht; alleen kunnen ze dat in Den Haag natuurlijk niet openlijk zeggen. quote:NIet schelden he! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: maar dan nog , waar begint de eigen verantwoordelijkheid. iedereen kan roepen wat hij/zij wilt, ik ga geen christenen en poten in elkaar rammen (tenzij een van hen mijzelf of mijn eega bedriegen maar dat is dan iets anders natuurlijk). quote:Inderdaad, maar dan is dat "niet eerlijk". in die zin moet iedere groep "gelijk behandeld" worden van dierenfundamentalisten tot moslimfundamentalisten. |
|
quote: Tsja. Dat klopt, alleen werkt het zo niet. Verder is het denk ik zo, dat het moslimfundamentalisme een grotere bedreiging vormt dan een klein groepje gedesillusioneerde rebelse pubers die door niemand behalve door josti's zoals de AFA als een bedreiging gezien worden. Zodoende kan ik me daar iets bij voorstellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De christenen bedriegen de boel toch al jaren? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: nee natuurlijk niet stefan. je mag toch niet liegen ??? |
|
quote: Helemaal mee eens |
|
quote:Sjongejonge wat een botmongool zeg. Eerst zeggen dat hij niet weet of het illegaal is en later zeggen dat ze dan maar blokkades moeten doen. Rot toch op, man! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Alle blekkies het land uit! Hup, naar Noorwegen ofzo! |
|
quote:De enige haatzaaier daar is de woordvoerder van de antifa. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik wil trouwens best geloven dat de intensies van het CDA tegenover het 'eigen' volk integer zijn maar ik denk dat deze maatregelen ook ongewenste gevolgen kunnen hebben. Sowieso betreft het hier weer een schemergebied: Wat is precies haatzaaien? Als ik bv zeg dat negers lui zijn zaai ik dan haat jegens het negroide ras? Als een keer 's nachts een moskee in de fik wordt gestoken is dat dan een terroristische actie? Als de rechters in Nederland nou gewoon eens beginnen met terroristen te veroordelen en haat zaaiende allochtonen uit te zetten dan is er al een hele verbetering. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En hoe krijg je die rechters zover? Juist, door ze in hun eigen hippiemeningetjes te beperken. Hoe doe je dat? Juist, strengere regels. Verder gaf Chelman denk ik een vrij goede scheidingslijn aan tussen haat zaaien en meningsuitingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:De regels zijn al duidelijk genoeg en vrij streng. Dat de rechters in Nederland een probleem hebben met het correct interpreteren van het gedrag van moslim extremisten los je niet op door met meer/andere/strengere regels te komen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-01-2006 14:58] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Regels in Nederland + duidelijk? Contradictio in terminis. Verder is het dus noodzakelijk dat de rechters geen dictatoriale macht meer hebben, maar dat de rechters ook weer gecontroleerd kunnen worden. De trias politicas gaat niet op voor de rechters in Nederland. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
En dan? Gezonde hollandse black metaljongens het land uitzetten? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dus een ieder die actief deelneemt in een metalband mag z'n teksten verander naar de maatstaven van het CDA. |
|
quote: sinds wanneer boeien de texten van metal? dat ze die troep maar eens gaan censureren If you don't use mammal sauce, you might as well be gay :"( |
Index / Nieuws, actualiteit en media |