|
Auteur: |
|
|
METAL BATTLE 2006 VOORRONDE IN DE GOUDVISHAL Op vrijdag 3 februari 2006 zal er weer een voorronde plaatsvinden van de Metal Battle 2006 in de Goudvishal te Arnhem. De bands die het tegen elkaar op zullen nemen zijn: SOULNERVE : Beukende thrash metal met een melodieus randje! DIGGETH : Dampende stoner metal! JACKY HERETIC : Heftige metalcore! MYRKVAR : Stevige viking / folk metal met black metal invloeden! Rond een uurtje of 12 zullen we zien wie deze voorronde heeft gewonnen en wie door mag strijden in de halve finale van de Metal Battle 2006. Datum: 03.02.2006 Locatie: De Goudvishal -Arnhem Tijd: 19.30 Entree: Gratis meer info: http://www.goudvishal.nl http://www.metalbattle.nl Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ook hier: Myrkvar - goede zaak! Bruce Banner |
|
Uiteraard aanwezig, met nog een hele zwik mensen! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wordt gezellig |
|
Godver! Kan ik natuurlijk weer niet nu FREEZE |
|
winnaar DIGGETH!!! 1: Diggeth 2: Soulnerve 3: Myrkvar 4: Jacky Heretic Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: jij bedoelt die paarden? OLIJKERD!!!! signature |
|
Wat een flyer! |
|
quote: Diggeth! Ja! En HOE! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Diggeth - Leuke band, goed gespeeld, maar naar mijn mening geen verdiende winnaar. Jacky Heretic - Wat een aanfluiting... Myrkvar - Kwam, zag en overwon in ieder geval het publiek... Meer afwisseling hadden ze gelijk in, toch speelden ze lekker en energiek. Soulnerve - Ook een leuke band |
|
quote: Myrkvar was verdiende 3e.. ze mochten dan wel een goede feedback van het publiek hebben, maar dat is neit zo moeilijk als je als band je halve vriendenkring meeneemt... bovendien werden de nummers neit al te strak en behoorlijk onzeker uitgevoerd.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Daar heb je gelijk in, ik hoorde ook wel wat onstrakheden, zeker een aandachtspunt. Maar dat ze iedereen mee hadden genomen was alleen maar goed, voor jullie ook denk ik zo Ach, als onderdeel van die vriendekring, tuurlijk ben ik dan voor Myrkvar |
|
niet meer dan logisch.... was een gezellige avond en drukker als verwacht (mede dankzij Myrkvar ) op naar de volgende ronde! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Index / Concerten |