|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 6 mei 2006 trekt Mindview nog eens de kaart van het harde festival. In onze thuishaven Beveren organiseren we die dag in JH Togenblik de eerste uitgave van BEVEREN BEEFT Deuren: 14.00 uur Aanvang: 15.00 uur VVK: 10 euro Kassa 12 euro Bands: Consensus (Bel), Angeli Di Pietra (Bel), Exit 31 (NL), Engine Maniacs (Bel), Everglow (Bel), Perzonal War (D), Mennen (NL) & SQUEALER A.D. featuring ex-Grip Inc. vocalist Gus Chambers. info: www.mindview.be [Dit bericht is gewijzigd door mindviewchief op 19-01-2006 9:41] |
|
nou voor het programma hoeft men niet te komen iig. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Voor de geïnteresseerden: Squealer A.D. brengt lvie een mix van oude en nieuwe Squealer songs aangevuld met klassiekers van Grip Inc. |
|
Waarom schrap je niet 3 of 4 van die Nederlandse of Belgische bands, en boek je er een grote buitenlandse act bij? Niet dat dat nu nog te realiseren is...maar toch. |
|
Een van onze doelstellingen is om jonge beginnende bands uit eigen land een kans te geven..... Trouwens als iedereen zo redeneert dan krijgen jongen bands helemaal geen kansen meer |
|
En waarom niet? Er is bijvoorbeeld de Metal Battle in Arnhem, buiten dat zijn er talloze kansen voor beginnende bands om groter te worden, als er potentieel aanwezig is. Een jaar of 2 geleden trad ik met m'n bandje (van destijds) op in de Confusion in Den Haag. Het publiek? De barvrouw en de andere band. Prima toch? Als je goed bevonden wordt mag je ongetwijfeld een keer terugkomen als er meer mensen zijn. Zo kun je klimmen en klimmen. Nu bestaat dat bandje niet meer, maar het had mij veel gaver geleken als we via kleine teringkroegen zouden eindigen in iets met een grotere naam als de Goudvishal of Baroeg. |
|
[Trouwens: no offence voor je doelstelling op zich, dat vind ik prima. De opmerking erna vond ik echter wat raar.] |
|
Ik bedoel hiermee als iedereen alleen maar bekende namen op 1 affiche zet, dan krijgen jonge bands geen kansen meer om eens met een grotere naam te spelen. Uiteindelijk gaan wij ook af op wat die bands uitbrengen op cd.... Als dat goed is, waarom hen dan geen kans geven. |
|
Waarom geen Ivoriaanse band? signature |
|
quote: da's een goeie, maar denk niet dat die heren kaas gegeten hebben van metal, tenzij ze misschien afro metal ontdekken |
|
quote: Geef je hen geen grotere kans als je 2 of 3 kleine Nederlandse bands in het voorprogramma van een grote band zet? |
|
van de vijf bands voor Perzonal War zijn er drie uit de streek, waarvan er twee toch al een aardige aanhang hebben opgebouwd. Daarnaast krijgen de bands de komende maanden ook voldoende aandacht in het tijdschrift, wat voor hen ook belangrijk is en zo worden ze ook bekender bij een groter publiek [Dit bericht is gewijzigd door mindviewchief op 24-01-2006 22:14] |
|
Je kan een aantal van de bands die op Beveren Beeft spelen uitchekken via My Space Consensus: http://www.myspace.com/consensusbelgium Perzonal War: http://www.myspace.com/perzonalwar Mennen: http://www.myspace.com/mennenrocks |
Index / Concerten |