rienkhhk |
|
|
|
|
Posted 19-01-2006 12:25 by rienkhhk |
|
|
Ach joh, dat over Dragonforce en Mercyful Fate was als grap bedoeld, natuurlijk vind ik het cool dat jullie me proberen te helpen en ik bedoelde daar niets beledigends mee. Misschien moet ik het nog een keer wat duidelijker zeggen: met nummers als Aces High en Fast as a Shark bedoel ik meer de midtempo drums die je in veel punkbands hoor. Ik ben echter een beetje op de meeste punkbands uitgekeken omdat het allemaal erg simpel is. En met hoge stemmen bedoel ik niet hoog zingen, maar hoog krijsen,(en niet op een Mercyful Fate of Cradle of Filth etc manier) als je Fast as a Shark (van Accept, helaas zo´n beetje het enige, naar mijn smaak vette nummer van hen) kent, zoiets zoek ik dus en ik hoor daar wel wat punkachtigs in eigenlijk. Alleen is er dus blijkbaar niet zo makkelijk iets te vinden wat precies zo klinkt. Dragonforce bijv is niet mijn ding en zo iets bedoel ik ook niet. Ik hou niet zo van de nieuwere metal waarin je synthesisers en veel dubbele bassdrums etc in hoort. (Overigens vind ik de nummers van Iron Maiden waarin bovenstaande terug te vinden is, ook niet veel soeps). Al een paar weken, ben ik dus zonder succes, op zoek naar midtempo heavy metal (liefst met hoge krijsstemmen en wrschnlk uit de jaren 80). Zo wat duidelijker hopelijk?
|