|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
De voortzetting van Occult. Geweldige thrash uit ons eigen kikkerlandje. Nog meer fans hier? http://www.zwaremetalen.com/recensie/5408.html http://www.zwaremetalen.com/interview/5472.html edit: Interview toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 18-01-2006 14:09] spelfout weggehaald... |
|
Sinds gisteren in het bezit van hun cd. Echt een aanrader!!! |
|
en gelijk van hun black metal imago af!! |
|
quote: Euhh, dat waren ze al heel erg lang eigenlijk... spelfout weggehaald... |
|
naja, zoals ik van de heren zelf begrepen heb, werden ze er strontziek van... |
|
quote: Ja, kan ik me wel voorstellen want ze hebben werkelijk al jaren niks meer met black uit te staan... spelfout weggehaald... |
|
Ik vind het jammer dat ze hun naam veranderd hebben, Legion of the Damned vind ik niet zo |
|
Volgensmij had het meer te maken met het feit dat het altijd ging over die band van met die vrouw op zang ipv het Black metal imago. don't mistake lack of talent for genius |
|
Dat denk ik ook ja. Anyway, heb de nieuwe plaat al een tijd in huis en die is echt geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vandaag de cd gekocht: erg vet |
|
Cool dat ze op Rockhard staan, dat wordt alweer een ruig feesie!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Wat een godvertering lekker plaat zeg! |
|
Nu vrijdag cd-presentatie in Café Tinus te Helden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: moet ik hem nog rippen voor je? carcasstrid |
|
quote: mja.. kan er waarschijnlijk niet bij zijn jammergenoeg.. ik had nog wat snooze tegoed carcasstrid |
|
quote: Heb nu de mp3's maar een orgineeltje gaat er zeker komen |
|
Ik heb heb hem uiteindelijk ook maar eens in huis gehaald,tegelijk met de nieuwe Venom en Queensryche. Al dagen op rij razen knallers als Demonfist en Werewolf corpse door de huiskamer terwijl Metal black en Operation mindcrime II al na 1 rondje al voor Jan Doedel naast de CD speler liggen,terwijl dat toch geen onaardige platen zijn. Lang geleden dat ik zo'n goede thrash plaat heb gehoord. |
|
quote: Rip m maar voor mij tijgertje!! |
|
ik vind hem erg degelijk signature |
|
Ik kreeg gisteren een gebrand cdtje in mijn handen gedrukt met het complete nieuwe LotD album erop waarvan de opnames zojuist voltooid zijn. Ik heb er slechts 1 nummer van kunnen beluisteren maar het klonk wederom heerlijk. Het rost op de oude voet van Malevolent Rapture verder. Ben benieuwd naar de uiteindelijke release met 2 uur durende bonus dvd |
|
gister ook gehoord in de auto bij harold. klinkt supervet! |
|
quote: Oeh, erg nieuwsgierig naar spelfout weggehaald... |
|
Heb er nog maar wat flarden van gehoord maar het klinkt absoluut geweldig T'wordt inderdaad tijd dat deze band eens wat support verdient ! [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 07-11-2006 13:10] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ze zijn ook bezig met een nieuwe videoclip volgensmij. Zag ze een tijd geleden met filmapparatuur op het kerkhof, hehe. don't mistake lack of talent for genius |
|
een maat van me is er gek op ik vind het zelf minder, die vocalen zijn daarentegen top! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |