|
Auteur: |
|
|
4 Maart 2006 - Wapen Metal Meeting in Eibergen www.twapen.nl Officium Triste Devious Caedere Death Squad Carnal Leftovers Krakatu |
|
da wordt vet!!! |
|
Waar ligt Eibergen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: + Bloodsin dus Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jip, ik had nog niet gezien dat dr al een topic over was-is.. |
|
Schop enzo.. |
|
Is al gauw en zin an *onmeunige kick* www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
aanwezig |
|
nais, zal alle barkrukken wegzetten ok www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
in het late uurtje is dat wel zo verstandig:p |
|
Ik heb er ook wel zin in. eerst Den Haag! |
|
Handig om dat op dierendag te plannen, zo komt er natuurlijk niemand. |
|
Strakke opmerking Schaep alleen jammer dat je je eigen verjaardag niet weet(dierendag is 4 oktober) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
*schop* www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
HEt schijnt nogal hard te gaan met de reserveringen. Lijkt mij verstandig om als je verzekerd wilt zijn van inkom je een kaartje reserveert. Het tijdschema: 18:00 - 18:30 Krakatu 30 min 18:45 - 19:15 Bloodsin 30 min 19:30 - 20:10 Carnal Leftovers 40 min 20:25 - 21:10 Death Squad 45 min 21:25 - 22:10 Devious 45 min 22:20 - +/- 23:20 Caedere 45-60 min +/- 23:30 – max 01:00 Officium Triste 60-90 min |
Index / Concerten |