![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Zozo, dat is een aardig avondje voor het Musicon zeg. ![]() |
|
Ziet op op zich niet slecht uit, meer info te vinden op http://www.popunie.nl/?id=971 ![]() |
|
M'n ex woont er op loopafstand vanaf, dus ik kwam er eerst elke week. Op zich wel een gezellige tent; moeilijk te bereiken, het geluid is niet erg goed, maar wel Hertog Jan. ![]() |
|
Hoog! Prima te bereiken met o.a. trem 6. Voor de late uurtjes stopt er een nachtbus om de hoek, ben je in 10 min nabij het CS. ![]() |
|
tram 6 ja? dat komt goed uit, eens kijken wat de siblings voor plannen hebben. ![]() |
|
Terug in Den Haag? Zozo. ![]() |
|
mwa een weekendje eruit lijkt me een goed idee. ![]() |
|
Scheveningen is heerlijk uitwaaien rond deze tijd. ![]() |
|
grrr volgende keer eerst kijken wie wanneer speelt, dan was ik pas om 22.00 gekomen. Mijn medegangster was behoorlijk aan het gapen na 4 vrij waardeloze bands dus nog op tijd terug om de uitslag van idols te zien haha. ![]() |
|
Hmmms valt dan toch nog weer mee dat ik ivm werk op zondag van wabla en takke weer maar gewoon thuis ben blijven zitten. Wel met zonder Idols dan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:of zonder met ![]() De laatste bands waren denk ik wel de moeite waard geweest btw, maar helaas ... pindakaas! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |