|
Auteur: |
|
|
|
|
Zozo, dat is een aardig avondje voor het Musicon zeg. |
|
Ziet op op zich niet slecht uit, meer info te vinden op http://www.popunie.nl/?id=971 |
|
M'n ex woont er op loopafstand vanaf, dus ik kwam er eerst elke week. Op zich wel een gezellige tent; moeilijk te bereiken, het geluid is niet erg goed, maar wel Hertog Jan. |
|
Hoog! Prima te bereiken met o.a. trem 6. Voor de late uurtjes stopt er een nachtbus om de hoek, ben je in 10 min nabij het CS. |
|
tram 6 ja? dat komt goed uit, eens kijken wat de siblings voor plannen hebben. |
|
Terug in Den Haag? Zozo. |
|
mwa een weekendje eruit lijkt me een goed idee. |
|
Scheveningen is heerlijk uitwaaien rond deze tijd. |
|
grrr volgende keer eerst kijken wie wanneer speelt, dan was ik pas om 22.00 gekomen. Mijn medegangster was behoorlijk aan het gapen na 4 vrij waardeloze bands dus nog op tijd terug om de uitslag van idols te zien haha. |
|
Hmmms valt dan toch nog weer mee dat ik ivm werk op zondag van wabla en takke weer maar gewoon thuis ben blijven zitten. Wel met zonder Idols dan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:of zonder met De laatste bands waren denk ik wel de moeite waard geweest btw, maar helaas ... pindakaas! |
Index / Concerten |