IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zaterdag 11 maart - PLAGUE OF THE HAGUE
psychobitch
Usericon van psychobitch
Posted 19-01-2006 11:10 by psychobitch Wijzig reactieProfiel van psychobitchQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-01-2006 11:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Zozo, dat is een aardig avondje voor het Musicon zeg.

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 09-03-2006 22:26 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Ziet op op zich niet slecht uit, meer info te vinden op http://www.popunie.nl/?id=971

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-03-2006 22:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

DAMN er is gewoon metal in Den Haag.....

Ben nog nooit dat pand in geweest overigens. Toch raar aangezien ik er vlak om de hoek woonde toen het neergezet werd

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-03-2006 22:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

M'n ex woont er op loopafstand vanaf, dus ik kwam er eerst elke week. Op zich wel een gezellige tent; moeilijk te bereiken, het geluid is niet erg goed, maar wel Hertog Jan.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 10-03-2006 10:06 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Hoog!

Prima te bereiken met o.a. trem 6. Voor de late uurtjes stopt er een nachtbus om de hoek, ben je in 10 min nabij het CS.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-03-2006 10:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tram 6 ja? dat komt goed uit, eens kijken wat de siblings voor plannen hebben.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 10-03-2006 10:40 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Terug in Den Haag? Zozo.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-03-2006 10:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mwa een weekendje eruit lijkt me een goed idee.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 10-03-2006 10:52 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Scheveningen is heerlijk uitwaaien rond deze tijd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2006 12:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grrr volgende keer eerst kijken wie wanneer speelt, dan was ik pas om 22.00 gekomen. Mijn medegangster was behoorlijk aan het gapen na 4 vrij waardeloze bands dus nog op tijd terug om de uitslag van idols te zien haha.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-03-2006 12:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Hmmms valt dan toch nog weer mee dat ik ivm werk op zondag van wabla en takke weer maar gewoon thuis ben blijven zitten.

Wel met zonder Idols dan

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2006 13:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2006 12:59 schreef Argus het volgende:
Hmmms valt dan toch nog weer mee dat ik ivm werk op zondag van wabla en takke weer maar gewoon thuis ben blijven zitten.

Wel met zonder Idols dan
of zonder met

De laatste bands waren denk ik wel de moeite waard geweest btw, maar helaas ... pindakaas!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com