|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ah!maar je moet dus wel "werken" de volgende dag.En waarschijnlijk verder weg dan groningen |
|
op de dag zelf gecancelled....da's lullig.... |
|
quote: Neeh, dat nog net niet... Vanavond speelt Cathedral en Electric Wizard... (ook leuk) Only Deaf Is Real! |
|
quote: ah de 16e...blijft lullig, maar goed Cathedral/Electric Wizard idd leuk, maar heb andere taken vanavond helaasch..... |
|
wie wordt de vervanger van Gorefest? carcasstrid |
|
quote:Niemand. De hele Gorefest tour met alle supports is gecancelled. In de Effenaar spelen dus alleen nog God Dethroned, Prostitute Disfigurement en Cliteater en die andere band in de kleine zaal maar die show stond eigenlijk los van Gorefest. Het combiticket voor beide optredens is nu dus niet meer geldig en je kunt je geld terug krijgen of 2,50 retour als je naar God Dethroned gaat. |
|
quote: Natron Lijkt me wel gaaf, maar wel een beetje jammer dat het op een donderdag is... [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 04-02-2006 19:37] |
|
Ik vind t wel wat slapjes dat ze de nl shows ook niet doen omdat de tour niet door gaat. |
|
quote:Zit wat in. 5 bands in de grote zaal met GF als headliner was ook niet verkeerd geweest. |
|
*schop* Vanavon dus, en ik heb dr zin in!! |
|
quote: Dat had betekent dat we alsnog met Bruchstein in zee zouden gaan. Dat is juridisch niet verantwoorden. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote:Hoe dat zo? En wat als de Effenaar jullie zelf rechtstreeks benaderd had? Daar komt dan toch geen tussenpersoon (behalve Mojo wellicht) meer aan te pas of zie ik dat verkeerd. Anyways, zodadelijk maar eens vertrekken met een tas vol leuke muziekjes |
|
quote: Dat klopt, maar daar waren we, wat de Effenaar betreft, helaas te laat mee. Daarnaast, onze pressrelease was duidelijk, ik denk dat de Effenaar geen zin had om hun publiek onnodig in verwarring te brengen door later bekend te maken ons alsnog op die datum neer te zetten. En dat kan ik me best voorstellen. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Daar heb je een goed punt mee te pakken. Zou idd veel verwarring opgeleverd hebben. Desondanks was het vanavond gezellig en nog best wel druk voor een donderdagavond. Desalniettemin hoop ik jullie binnenkort nog eens in Eindhoven aan het werk te zien. Dynamo wellicht? Wie moeten we daarvoor hebben eigenlijk? |
|
Ondanks het gemis van Gorefest en master heb ik me prima vermaakt gister. Cliteater, was wel geinig, maar niet mijn ding, PD hetzelfde verhaal. Natron vond ik vrij weinig, alleen die gitarist vonk wel goed, en af en toe hele toffe riffs En ja God Dethroned is altijd lachen Oh ja nog een dikke fuck you naar d geluidsman, vond het geluid het overgrote deel veel te hard en te schel staan, en ik hoorde maar de helft van de drums |
|
quote:Als je goed naar de geluidstafel had gekeken dan had je kunnen zien dat elke band een andere geluidsman had |
|
Ik kijk meestal naar voren, niet naar achter Maar dan bedoel ik de geluidslui van PD en Gd, da geluid vond ik echt bagger, maar deed verder geen afbreuk aan een gezellige avond |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |