|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het blijven pedo-trekpleister-feestjes. |
|
maarre Erotic betekend op de meeste feesten dat er een x- xx of xxx dresscode is. Of is het hier slechts om interessant te lijken? |
|
Dit feestje is een van de alleroudste gothic feestjes in Nederland. De naam komt van een nummer van de band Umbra et Imago (een walgelijke band verder....) maar tegenwoordig wordt vooral het EROTIC natuurlijk met meer kinky dingen geassocieerd als het op feesten aankomt. Er is geen dresscode, maar er wordt wel altijd door een aantal dames flink gebruik gemaakt van o.a. de kooien die staan opgesteld. Verder gaat her hier vooral om de muziek, om de donkere stijlen van het gothic spectrum aan bod te laten komen, soms een vleugje metal. |
|
HET perfecte feestje voor liefhebbers van sfeervolle gothic, erotische electronische klanken en duistere gitaren. |
|
De avond duurt tot 3 uur, mogelijk 4 uur. |
|
Vanavond! |
|
En worden er op die feestjes nog een beetje geneukt dan? Against God and Government |
|
Is er vast wel een die je bipsje wil volspuiten hoor ... |
|
oh lekker Against God and Government |
|
Voor Elk Wat Wils |
|
Daarom, het moet wel gezellig blijven. Against God and Government |
|
|
|
Zon feestje lijkt me wel wat, wat kost het? edit: Ah ik zie het al. geil man. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 04-02-2006 13:37] Against God and Government |
|
en hoe was t feestje, iemand nog geweest? Ik wilde gaan, maar bedacht me rond 8 uur dat ik toch geen behoefte had aan 16jarige meisjes in zilveren jurkjes met roze beenwarmers |
|
Het feestje is vanavond lichtpunt Against God and Government |
|
|
|
quote: Er zijn hier meer gothic feestjes dan alleen cyberia hoor Ooit wel eens naar Gruis in de acu geweest? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: In de Matrixxx wel, dus de politie heeft op de deur geklopt. |
|
quote: Nou...een paar jaar geleden bij Cyberia, begon een vrouw ineens haar vriend te pijpen midden op de dansvloer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Verrek! Daar heeft mijn vriend het ook nog steeds over! Dikke kans dat jullie er op dezelfde avond waren Maargoed, dat is in Stairway to Heaven ook al eens gebeurt (op het podium nota bene) dus dat soort idioten komen blijkbaar overal. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: PWN3d haha. Domme doos. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
sooo sowwy ik heb al de hele dag het idee dat het de 5e is.... Kan ik vanaaf als nog gaan.... [Dit bericht is gewijzigd door MMQ op 04-02-2006 16:34] |
|
Je hebt behoefte aan 16-jarige meisjes in zilvere jurkjes en roze beenwarmers? |
|
pff die kleren gaan toch uit bij het neuken. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |