|
Auteur: |
|
|
Ik speel al een behoorlijke tijd lead-guitar in de melodische doom/death/goth band Innocence. Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver, we konden onze eerste MP3 opnemen. De kwaliteit is niet echt bijzonder, aangezien we maar slechts van één algemene microfoon gebruik konden maken, maar het geeft wel een redelijk goed beeld van onze muziek, en onze 'stijl'. Het nummer heet Tears of Long Ago. Luister en huiver. Link: http://www.recordingproject.com/bbs/viewtopic.php?t=19616 [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 22-01-2006 19:29] |
|
*schop, ros* We zijn ook nog steeds op zoek naar een gemotiveerde grunter. Denk je dat je 't aankunt en woon je in omgeving Enschede mail dan naar lodewijkpollemans@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 23-01-2006 14:54] |
|
Jenje? Het is eigenlijk net een zeer langzame powerballad. Probeer het eens met hoge zang ofzo Bruce Banner |
|
Lain, alsjeblieft |
|
Enschede .... effe luisteren of het wat is ... |
|
quote: sorry, ik ga al Bruce Banner |
|
Damn .. die toetsen .. my first sony? Verder wel aardig maar wel heel erg simpel en onorigineel .... |
|
Casio. Die toetsen klinken zo kut omdat ze te hard opgenomen zijn. Plus de versterker was gewoon kut. En het klinkt veel te hoog. In het echt klinkt het een stuk beter. |
|
Laat ik nog maar even herhalen dat we alles met 1 ALGEMENE MICROFOON opgenomen hebben, dus vandaar dat de productie niet te vergelijken is met CD-kwaliteit. |
Index / Heavy Metal |