|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, die draait hier nu rondjes en als ik Nagelfar draai, draai ik indd eigenlijk ook altijd 'Hünegrab..'. Die andere twee CD's hebben ook zeker hun momenten, hoewel ik Virus West beduidend minder vind dan zijn twee voorgangers, maar ik kom er simpelweg niet aan toe. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hünengrab is idd een geweldige cd, evenals Srontgorrth. Virus West is beduidend directer en agressiever en qua originaliteit minder opvallend dan de andere twee platen. En toch... een monster van een plaat. Vooral de laatste twee nummers, Protokoll Einer Folter en Meuterei zijn gewoonweg briljant Faustian Spirit of the Earth |
|
Klopt, na Hünengrab Im Herbst() draai ik Virus West het meeste. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb alleen Virus West en ik vind dat een erg goeie plaat. Moet binnenkort toch die andere ook eens op de kop tikken. |
|
quote:De voorkant is er niet echt mooier op geworden. |
|
De skullthrone van Enthroned was mooier, ja Hafgufa |
|
quote: Ook met de heruitgave van Hünengrab... was de cover er niet op vooruit gegaan. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ja, maar deze gaat daar ruimschoots overheen. Toch maar aanschaffen voor de liveopnames. |
|
Ze hebben klaarblijkelijk opgetreden op het House of the Holy festival in Oostenrijk. Hopelijk volgt er meer. |
|
quote:Dat zou wel heel erg gaaf zijn! Hünengrab im Herbst blijft machtig subliem. Nu maar weer eens Virus West aanstaan. Heb ik volgens LastFM nog nooit beluisterd; dus dat zou wel eens lang gelden geweest kunnen zijn. Klinkt beter dan ik mij herinnerde. En eigenlijk ook meer in lijn met Hünegrab... dan.. Heb onlangs de twee compilaties binnengekregen: Alte Welten en Als die Tore sich öffnen... / Jagd. Dat is wel echt spul voor de liefhebbers. Veel rehearsels en live-uitvoeringen. Maar het is en blijft wel Nagelfar. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nagelfar is een intrigerende band! Ik herinner me dat ik 'Virus West' ook niet meteen geweldig vond, maar 'Hünegrab im Herbst' heeft echt een speciale plaats in mijn collectie. Hun melodieuze aanpak in black metal is inderdaad indrukwekkend. Ze hebben een unieke manier van componeren die echt opvalt. De combinatie van agressie en melodie is gewoonweg subliem. Zeker een band die meer aandacht verdient. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |