|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit jaar slechts 1 dag en dat zal op 1 april zijn. Het idee hier achter is dat er dan een sterkere line up kan worden geboekt. Nog beter dan afgelopen jaren? Bron: http://www.headwayfestival.com Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Altijd cool, Headway!! |
|
Op 1 april ja? Dan zijn Iron Maiden, Black Sabbath en Queen MET Freddie Mercury zeker al geboekt? |
|
Nee joh gekkie, da's op de pre-party |
|
Altijd gezellig, vind het alleen verdacht stil op hun site. Festival is al over iets meer dan 2 maanden, en er is nog geen band aangekondigd. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ze zijn wel druk bezig hoor |
|
Ja, weet ik. Zal een combi met het After Forever concert op vrijdag worden, en Vandenplas op zondag meen ik. Vind het alleen wel erg kort dag, zeker voor buitenlanders die een vlucht/hotel moeten boeken. Maar, als er toffe bands komen zal ik er zijn. En jij ook! [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-01-2006 12:40] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Altijd |
|
Wel elk jaar de zelfde koppen daar in Amstelveen. In de zaal dan hè? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vandenplas speelt gewoon op Headway trouwens. Bron: http://www.vandenplas.de/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
foutje op hun website, zie reactie op het Headway forum nav de vraag of Vandenplas nou de 1e of de 2e speelt: Because they're confused. But aren't we all? Vandenplas will play on Sunday, April 2nd. Freek Headway Festival Team |
|
Slordig hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gekke duutsers Maar hou dat forum maar goed in de gaten want d'r komt nog veel meer leuks (zal dr tzt wel op komen te staan) http://www.ultimatemetal.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=220 |
|
hoop dat atheist daar komt, is toch wel goed techmetal! en met een dag ben ik ook blij, meestal kwam een leuke band op de ene dag en een andere op de andere en de rest was weinig aan. |
|
Het wordt weer eens tijd voor een strakke reunie daar. Ik wou graag Psychotic Waltz voordragen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Interessant, Pain Of Salvation heeft er gespeeld dus ik houd het in de gaten. Hopelijk komt er dit jaar ook iets van mijn gading. De datum is hopelijk geen grap ? [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 24-01-2006 22:41] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Signature |
|
PW zal er helaas niet inzitten, net zoals Anacrusis ook niet ben ik bang..... Confessor daarentegen.....? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
..And now for something completely different! Bevestigd zijn tot op heden voor Headway "Special Shred-a-licious Edition": *Jonas Hellborg Trio - met Mattias IA Eklundh (SWE) *Marcel Coenen & Friends (NL) *7for4 (D) *Plug-In (F) *Dark Harvest(ICE) *Rob van der Loo (NL) Binnenkort meer info op www.headwayfestival.com Namens de organisatie, Natasja |
|
interessant!! |
|
uhuh! Wolfgang Zenk ook |
|
quote: doe jij weer mee met Marcel? |
|
quote:kgeloof het wel ja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-02-2006 0:17] |
|
quote: hehe cool man!! |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |