|
Auteur: |
|
|
heeft er iemand mischien tips voor een goed niet al te duur bedrijf wat cd's drukt? |
|
|
|
quote: Hehe, nu zeg jij iets 'geks' "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
huhuhuhuhuhuh persingen? |
|
cd's drukken/persingen gedaan. Niemand uitgescheurd? Spel vouten zijn cool! |
|
vanaf 300 cd's gratis pot vaseline |
|
Ze verkopen ook clichés! Gaaf! quote: Toch maar eens wat kopen denk ik. Af en toe lukken mijn eigen clichés niet zo goed... |
|
Salisbury is inderdaad supergoed. Stop maar met zoeken want je krijgt er professionele kwaliteit voor zonder meer de laagste prijs. Ik werk overigens niet bij Salisbury en heb er al helemaal geen aandelen in. |
|
([edit]@audiophile) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-01-2006 11:56] |
|
Alleen de minumumafname van 300 is voor ons wat veel. |
|
geperste cd's komen vaak niet voor onder de 500, dus 300 is al erg weinig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:het is echt niet goedkoper als andere aanbieders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CD's drukken is nagenoeg altijd pas vanaf 300; voor minder dan 300 is het ook bijna altijd onrendabel (voor jezelf ook dus). Dan kun je ze gewoon professioneel laten kopieeren, eventueel met drukwerk en al erbij. Ziet er prima uit. Kan ook perfect bij Salisbury trouwens, heb het zelf wel eens voor 200 CDtjes gedaan en daar was ik erg tevreden mee. |
|
quote: heb je van alle andere kandidaten dan ook definitieve offertes voor een soortgelijke opdracht liggen dan? Getalletjes op een website zeggen lang niet altijd alles, bij een definitieve offerte blijken er opeens uit alle hoeken en gaten nog extra kosten bij te komen. Hoe dan ook, naast mijn eigen ervaringen ken ik erg veel bands die het keer op keer uitgezocht hebben en elke keer bij Salisbury uitkwamen. Zoals gezegd, ik heb er geen aandelen in, 't is maar een tip. |
|
Salisbury is binnen Nederland goedkoop idd. Zelf ook goeie ervaringen mee. Maar echt goedkoop wordt het als je gaat kijken in het buitenland. Sony Oostenrijk bijvoorbeeld, maar ook verder in oost-europa (Oekraine, Tjechie). Weet zo gauw even geen adressen, maar het loont eens te zoeken op internet. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-01-2006 12:31] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Oost Europa is natuurlijk mokergoedkoop maar je moet wel goed weten waar je aan begint en met name ook met wie. Sony Oostenrijk heb ik inderdaad ook goeie ervaringen mee. Maar 't is natuurlijk de vraag of je zin hebt in een dergelijk geregel als je ook gewoon een goed bedrijf "om de hoek" hebt zitten waarvan je precies weet wat je kunt verwachten. Dan maar niet de allergoedkoopste persing ter wereld. |
|
Klopt, je moet wel weten met wie je in zee gaat. Hoor echter goede verhalen over een bedrijf in de Oekraine. Zijn dus mensen die platenlabels runnen, en al jaren hun releases daar laten persen. Ligt er ook maar net aan wat je gaat uitbrengen. Een demo-cd zou ik altijd zelf branden en laten drukken. Veruit het goedkoopst. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
wat hij zei.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Index / Muziek algemeen |