|
Auteur: |
|
|
Next Waste Dimension (Death Metal & Dance) http://www.nextwastedimension.com/ Portall (Death Metal) http://www.portall.net/ 18 februari 2006 Aanvang: 21:30 Entree: gratis Dynamo Rock & Metal Café Catharinaplein 21 5611 DE Eindhoven tel.: 040 – 2393110 mail: reply@dynamo666.nl web: http://www.dynamo666.nl Een show van Next Waste Dimension staat synoniem voor energie. Door zware gitaarriffs te combineren met atmosferische en analoge synthesizers zet NWD een krachtig en modern geluid neer. Een unieke combinatie van death metal met dance ritmes? Next Waste Dimension zet het voor je neer! Portall staat voor snelle, eerlijke death metal met verrassende wendingen. Deze viermans formatie zal de trommelvliezen doen weer klapperen op brute metal songs. Aan mainstream metal heeft Portall, volgens eigen zeggen, een broertje dood. En dat zullen ze in Dynamo bewijzen ook. Na deze optredens is er zoals gebruikelijk een afterparty in het Dynamo café tot in de kleinre uurtjes. En het mooiste is dat iedereen gratis binnen mag! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-02-2006 20:16] |
|
En Portall de dag ervoor ook nog mijn hometown (Going to my hometown!!). Dat wordt een lekker weekendje!! |
|
Cool! NWD |
|
|
|
quote: Gimme, gimme, gimme!! |
|
Persbericht erbij.. |
|
Hopla! |
|
quote:Mail gehad? |
|
quote: Komt bij mijn broer (gitarist/zanger) binnen. Zie ik straks, zal het eens vragen. |
|
Flyert toegevoegd |
|
*schupke* |
|
En hop! Raj, komt u nog langs? |
|
Tevens vanavond: De Hardcore kids van Dynamo hebben een speciale avond in elkaar gezet, vol harde tranentrekkers en heftige live muziek. De dj’s van het hardcore/punk ca willen nog wel eens tijdens een concert een dikke tranentrekker draaien, wat de avond vaak iets speciaal geeft. Daarom deze keer een avond vol met nederlandse smartlappen aangevuld met de old school hardcore band THE BUTCHER. En de nieuwe rock sensatie; Malle Pietje en de Bimbo’s. Dj Baantie (auf der axe) en Dj Sander@Dynamo draaien de plaatjes. De avond is gratis toegankelijk en je kunt je zakdoek vanaf 20:30u uit je broekzak halen. The Butcher (Eindhoven), combineert jaren 90 thrash met vroege punk. De butcher heeft met veel succes op zowat op elk groot podium in Nederland gestaan. Malle Pietje en de bimbo’s, volgens de US-band Slipknot stond deze band aan de wieg van hun grote succes, ook wordt de band genoemd als grondlegger van de new-metal hoewel de band dit zelf ontkent. De band noemt zich een postmodernpoliticaltribalfunkmetalband, aan jullie de keuze om dat zelf te komen checken. |
|
quote: Ik ben nog in twijfel modus |
|
quote:Je twijfelt of je met de wagen of met de trein gaat? |
|
quote: Of ik ga Ben überbrak vandaag. En ik moet morgen ook nog vanalles doen. Daartegenover staat dat NWD wel heerscht! |
|
En ik meen me te herinneren dat je Dynamo ook vond heerschen dus ik zie het probleem niet [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-02-2006 16:33] |
|
Dat ik morgen op tijd weg moet hier. Dus ik wil snachts wel terug rijden. Maar ik ben nogal moe dus ik weet niet of ik dat zie zitten. |
|
Krrijg je van mij wel Red Bull mee voor onderweg |
|
quote: Haha, leuk aanbod kerel. Maar ik blijf echt thuis vanavond. Ik ben gesloopt van 1,5 uur squash en vanavond komen er ook nog wat lui over. Veel plezier iig en doe Niels de groeten van me! |
Index / Concerten |