|
Auteur: |
|
|
Ik kan natuurlijk zeggen: downloadûh... Mnee, informeer eens bij een grote en/of goed gesorteerde platenzaak; aanzienlijke kans dat ze hem voor je kunnen bestellen. En op Virgils eigen website wordt 'gewerkt' aan een merchandise-pagina, dus zodra die online is zal 'On The Virg...' daar ongetwijfeld ook te verkrijgen zijn. |
|
ik hoop het echt want alle grote winkels(online)heb ik gehad!!!! behalve de internationale dan... weet jij nog een goeie???? you can run, but you only die tired! |
|
Heb hem jaren geleden als import-cd besteld bij een australische mailorder. Zou niet meer weten welke.. maar moet toch ergens op internet te vinden zijn. Wel een super-cd, een van de beste fusionplaten die ik heb www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Kun je geen kopie fikken voor mij???? wil wel voor betalen!!! you can run, but you only die tired! |
|
quote: Mmm, hier vlakbij in Gouda zit een klein winkeltje (de Free Music) waar ik zelf goede ervaringen mee heb. Er staat niet zo verdomd veel, maar ze kunnen flink wat dingen bestellen. Althans, de dingen waar ik naar op zoek was. Buiten dat en de reeds genoemde eigen website van Virgil heb ik helaas geen concrete tips voor je. Wat mij betreft succes met zoeken dus... |
|
ff snel teruggezocht: http://audiophileimports.com/cgi-bin/ai/cart.cgi/id=7138.cache-ntc-ac10.proxy.aol.com&command=listitems&pos=0&type=search?search=donati wel vrij prijzig.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
heb geen creditcard maar toch bedankt.... ik blijf wel ff dromen you can run, but you only die tired! |
|
Ik heb hem een tijdje geleden gekocht op VorticityMusic.com, voor niet veel geld (14 euro of zoiets), dus ik zou zeggen probeer het daar eens! Ik heb trouwens ook nog een gesigneerde, andere versie, die ik op een optreden van Donati heb gekocht, maar die doe ik toch maar niet weg... |
|
quote: Haha laat me raden, van die gekopieerde met een rood voorkantje, kan dat? Het origineel is mooier hè...? Jammer trouwens.. dacht ik dat er eindelijk eens iemand zo geniaal was een topic te beginnen over DrumHeld Donati... valt toch weer tegen @Mafkees: Ik zou ook zeggen bij Vorticity proberen, en anders hopen dat Virgil het bij de merch meeneemt als hij weer in het land is. Succes, want dit is wel een juweeltje die niet misstaat in je collectie. Naar mijn bescheiden mening dan "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
donati heerst www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
kan iemand hjem dan branden plz???? en opsturen... ik heb alle planet x ook al.. en JA: DONATI RULES!!!! help mij... you can run, but you only die tired! |
|
|
|
quote: Ja, zo'n "mooie rooie" inderdaad. En ik heb er ook nog bijna twee keer zo veel voor betaald als voor de originele versie bij Vorticity! |
Index / Algemeen |