|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Hypnos, die 2 Sodom cd's waarover ik je heb gemailt met roel.xx@hotm, die zijn weg dus? . |
|
quote: Zou heel graag willen bieden...als het mogelijk zou zijn om je te emailen. Email adres staat niet in je profiel. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Tyfus, dit is op Catamenia na allemaal geniaal spul. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik denk dat FolkWang wat (black) metal af is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Te koop/ruil: CD's: A Winter Within - Lamentia CD Atilla Csihar - The Beast Of Bathory - Under The Sign Of The Black Mark CD Burzum - Ragnarok Celestia - Dead Insekta Sequestration CD Cradle Of Filth - Cruelty And The Beast Darkthrone - Panzerfaust CD Darkthrone - Total Death CD Forefather - Ours Is The Kingdom Katatonia - The Black Sessions 3CD Mortiis - Fodt Till A Herske CD Mortiis - Ånden Som Gjorde Opprør CD Nokturnal Mortum - Twilightfall CD Nokturnal Mortum - Weltanschauung CD Nortt - Graven CD Velvet Cacoon - Genevieve CD Venom - Black Metal V.A. - Sturmbund Der Elite CD-R (Deathgate Arkanum etc.) Tape: Woodsmarch - 2004 TAPE Zahrim (DEN)- Ultu Muxxischa TAPE Vinyl: Torrent - Between The Stones LP (Judas Iscariot&Nargaroth) Video's: Cradle Of Filth - Heavy Left Handed VHS Iron Maiden - Rock In Rio DVD |
|
quote: Ook eventueel intresse in een ruil? [Dit bericht is gewijzigd door Once Emperor op 19-06-2006 18:24] |
|
quote: Ruilen voor iets van het onderstaands? metal cd's: -Atoll nerat-Art of ancient seers (melodic black uit rusland) -December moon-Source of origin (melodic black) -Evenfall-Still in the grey dying... (heavy) -Greyhaven-Greyhaven (prog) -Invasion-Conquered (old school death) -Moonblood-Triangle of infernal power (1st demo + tracks, ultra harsch black) -Mustan Kuun Lapset-Suruntuoja (melodic black/death) -Priapis-This world is sick (demo cd-r thrash) -Shadowlord-Shadowlord empire (mcd melodic black) -Cradle of Filth - Live bait for the dead -Cradle of Filth - Bitter Suites to Succubi -Cradle of Filth - Midian -Riger - Der Wanderer -Darkthrone-Goatlord niet metal cd's: -Aemen-Fooly dressed (prog/pop/symfo) -Armand-Ben ik te min (verzamel) -Darkness Enshroud-Ancient kingdoms (ambient/noise) -Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti(soundtrack remixen door een lid van Goblin) -Mittwinter - Vinterdrom (ambient) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Tering man, gooi die zooi toch gewoon weg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ben bang dat dat beter is inderdaad. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iets voor het weggeeftopic wellicht? Ik ben dan wel geinteresseerd in Claudio Simonetti, Darkthrone en Greyhaven The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tja die Greyhaven mag je zo hebben die andere probeer ik toch te traden. Ik kom misschien ooit nog is een doofstomme turk tegen waar ik die 'meesterwerkjes' aan kan slijten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: ik mail je . |
|
New: Absurd / Pantheon Wolfskrieger / Galdur Vikodlaks CD Bannerwar Logo SHIRT XL Misc Nokturnal Mortum NeChrist SHIRT XL Misc http://www.blazing.ws distro@blazing.ws |
|
@Verval: Sorry, zie niets in je lijst. En hij is nu ook al verkocht op een andere forum. @Biertje ?: Mail terug |
|
quote: Helaas. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: ik moet nog opsturen met 25 euro! signature |
|
quote: ruilen? kies er maar twee signature |
|
quote: Ja, zoiets dacht ik al Opschieten, dan is die deal ook een keer rond hehe. |
|
Totally new, never worn, size Large (rather big). Perverted Taste had sent the wrong size and they don't want to change it (amateurs!). price Belgium incl. P&P: 17 euro price Europe incl. P&P: 19 euro Click here for larger image PM me als je geïnteresseerd bent! |
|
quote: gorath, ga je naar Morbid ANgel in St Lievens Houtem?? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-06-2006 20:10] signature |
|
Neen. P&P naar België was trouwens maar €2. |
|
quote: ruilen vr 3 cds uit mn lijst? signature |
|
quote: Hypnos, ga jij nr Houtem? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: zekers wil je geen grote affiches vr Morbid ANgel? kheb er een stuk of 50 (en kaartjes ook) signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |