|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 11 februari Spelen de volgende bands in Het Podium te Hoogeveen Flesh made sin Monastery Excavator The 8th sin Zaal open: 20:00 uur Start eerste band: ± 21:00 uur Entree: € 6,- Meer info en de poster kun je vinden op www.hoseasix.com Voor reserveren stuur ik je naar www.hetpodium.nl KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Heen. |
|
Mmmaybe. Was jij nou wel of niet bij God Dethroned en Pulverizer? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nog 1 nachtje slapen en dan wordt het weer een gezellige avond in Het Podium KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Krijg ik het geld voor intree en bier terug als het niet gezellig blijkt? |
|
quote: Nee. KEEP THE METAL ALIVE |
|
Wij zijn aanwezig vanavond! see you at occultfest! |
|
quote: Morgen @ Hedon en Popfront? |
|
Denk het niet, vanavond zuipen en morgen brak, dus dat wordt hem niet! Bovendien ken ik de bands van het koffieconcert helemaal niet. see you at occultfest! |
|
quote: Een extra reden om juist wel te gaan.. |
|
Tot vanavond !!! |
|
Tot vanavond KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: He gezellie, zullen we weer gaan regeren voor het podium!? see you at occultfest! |
|
Pfff, filnk losgaan zit er voor mij vrees ik niet in. Ben benieuwd wat ik voor verkeerds heb gegeten.... Maar goed, ik ben nog steeds in staat om heen te gaan |
|
Heh heh, los gaan ging prima. Leuke avond. Flesh Made Sin was erg vet. Monastry en excavator waren wel aardig. The 8th Sin heb ik verdomme moeten missen omdat onze lieve topicstarter meende dat de avond pas om 21.00 uur begon. Ze begonen mooi een half uur eerder, kelere! |
|
quote: Stond ook op de website.. Tsja, typisch podium. |
|
Typisch podium is juist dat ze een uur later beginnen dan gepland. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Helaas was bij mij niet op de tijd doorgekomen dat de bands eerder gingen beginnen. KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Laatste paar keren anders niet, moesten de bands eerder beginnen zonder aankondiging. Maarre met dat typisch podium bedoel ik eigenlijk dat Het Podium de ene keer zus zegt en de andere keer zo en dat er eigenlijk nooit wat van klopt (als in te laat, te vroeg, speelvolgorde, veel onduidelijkheden enzovoorts) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-02-2006 22:48] |
|
1x geweest, zelfde verhaal hehe Je moeder. |
|
Dat was zeker weer een heersende avond. Flesh Made Sin beukte toch echt alle bands eruit. Hail Fucking Old-School Thrashmetal. @ The Witch: dat heerschen vooraan het podium is weer goed gelukt. Heb mijn kop een paar keer van de grond moeten rapen omdat ik hem eraf gebangt had |
|
quote: Kom dan 12 maart maar langs bij de Metal Battle, kun je The 8th Sin alsnog zien. |
|
quote: Was ik al van plan |
|
quote: Is ook niet echt moeilijk, heerschen voor het podium in het podium ha ha. Was wel een geslaagde avond idd, veel bier en plezier! see you at occultfest! |
Index / Concerten |