|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeeeer waarschijnlijk zijn we dr bij |
|
sorry hoor, inkoppertje ik weet het, maar toch; + local support.... |
|
Je hebt het duurder gemaakt |
|
quote: wie, ik? |
|
Zouden ze ergens in mei ook niet in de Ekko komen in Utrecht? |
|
was The Ocean niet de support in het Bolwerk??? |
|
quote:Ja Textures zou idd eerst op 15 april samen met The Ocean komen maar in overleg is besloten de gig te verplaatsen (iets ivm Noordschok, waar Textures waarschijnlijk zal gaan spelen). [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 26-01-2006 15:55] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:30 maart try-out daar ja |
|
quote: een verkapte manier om extra shows te doen.....jammer, zo groot zijn ze nl. nog niet.... |
|
hm klinkt als afgunst.. maarreh kvind het geweldig en ben dr mooi bij |
|
quote:Dan hadden ze het geen try-out hoeven noemen als ze die show toch gaan spelen nietwaar? Een try-out doen heeft niks met hoe groot je bent te maken, gewoon een stukje professionaliteit. Ik zal iig zeker aanwezig zijn in 013 op 13 april bij de cd presentatie www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
afgunst, nee hoor.....ik gun ze het beste, er was alleen 'belofte' over het aantal shows van textures....NL bands hebben de neiging zichzelf te overtouren in eigen land, waardoor de opkomst bij shows soms kan tegenvallen...is uiteindelijk in ieders belang dat dit niet gebeurt. Zelfbescherming is belangrijk.... Maar goed, daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn..... Ik hoop iig dat ze met een VET album op de proppen komen! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 26-01-2006 16:40] |
|
|
|
In Nijmegen krijgen we er als support nog Another Messiah bij, dat is geen verkeerde line-up |
|
Afgelopen zaterdag eindelijk Gojira live aan het werk gezien en godverdomme dat was vet! Retestrak alsof de cd opstond. Yep die ga ik in Mei zoveel mogelijk proberen te zien! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Gojira ben ik wel heel benieuwd naar, schijnen inderdaad retestrak te zijn live En Textures wil ik sowieso zo vaak mogelijk zien [ik = verslaafd ] Maar of ik deze show in het Bolwerk meepik of dat ik naar de gig in Nijmegen ga daar ben ik nog niet over uit. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Dit is dus een woensdag...... [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 01-03-2006 13:59] |
|
|
|
en geen Gojira las ik... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: mmm, hoezo? |
|
Engine of Doom staat nu als voorprogramma op de site Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vreemd.... |
|
Ik geloof dat Gojira de kans had om op een groot festival te spelen op deze datum. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Gojira heeft de Bolwerk-show gecancelled omdat ze op de Kerrang-awards-show spelen. Engine of Doom is de vervanging + nog een band hws. Check EoD op www.engineofdoom.com Mastodon meets Entombed. |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 12-05-2006 20:49] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |