|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ronaaaaaaaaaald Je moeder. |
|
quote:Wees blij dat ik niet Cradle/Dimmu als m'n favo black noemde! (al kan ik ook die bands zeker waarderen, al is het om andere redenen). quote: Goed, zoals ik zei ben ik nog erg zoeken wat black betreft, zal eens deze dingen proberen te vinden. Langzaamaan begin ik de rauwere dingen toch meer en meer te waarderen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tsja, ik ben erg breed doch zeer (te?) kritisch. Ik merk dat ik de laatste tijd vooral spul koop van bands waarvan ik al iets heb. [Laatste paar aankopen waren van Azaghal, Sabbat en Inquisition, van alle bands heb ik al ander spul.] Ik zet mezelf er vaak niet toe nieuwe bands te kopen, waarom weet ik niet. Ik heb zoiets van "Ik ben tevreden met wat ik luister, dus nieuwe bands ontdekken doe ik alleen als ik er spectaculair veel goeds over lees." Een enkele keer krijg ik een promo binnen waarvan ik echt "WOW!" zeg. Het meeste is niet echt enorm vet in ieder geval. Probeer vooral Zarathustra en Inquisition trouwens! |
|
quote: Wat is je probleem, mannetje?... je gaat in een topic over Slayer toch ook niet de hele tijd over Testament praten? Je hebt al een heel off-topic gesprek achter de rug. Ik vraag je vervolgens vriendelijk om het BK topic op te zoeken, aangezien het plan is om over meerdere bands verder te praten, en jij reageert meteen alsof ik je kindersurprise ei af wil pakken... Doe eens normaal man Dan maar op jouw manier: je zoekt het Black Metal topic maar op, ja?! Bruce Banner |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: O, want anders? Stel je niet zo aan. Trollskogen is een Black Metal-band, en we praten over Black Metal bands. Wat dat betreft is er een verband. We praten wel verder over Trollskogen dan, zeiksnor. Nou, ik ken Trollskogen niet. En jullie? |
|
quote: +1 en wil dat graag zo houden Je moeder. |
|
quote:Sorry, Lain, maar ik vind dat je het overdrijft, we zijn waarschijnlijk morgenochtend echt wel weer vergeten dat we hier aan het lullen waren :p Daarbij: ik heb net gezocht naar een algemeen black metal topic en veder dan "wat is black metal????" en "dit is dus black metal" kom ik niet. Beiden topics zijn erg kut, overigens. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je geeft al aan dat je dit een onzinnig forum vindt. Ondertussen loop je hier wel de stoere jongen uit te hangen, en notabene je reviews voor andere zines te promoten. Daar wordt al niets van gezegd, maar je mag je wel iets fatsoenlijker en socialer opstellen. Ik snap dat je in een moeilijke leeftijd zit, maar het komt allemaal wel goed. En nu mag je dat Black Metal topic zoeken en daar over BM verder lullen! Bruce Banner |
|
quote: dan maak je er één Bruce Banner |
|
quote:We mógen topics maken??? Nou ja. Hmm. ok. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja, en aan jouw interpretatievermogen schort ook nog een en ander. Ik zeg dat dit een 'door onzin overgoten forum' is. Dat betekent NIET dat ik dit een onzinnig forum vind. Overigens vind ik het des te kinderachtiger van jou, wederom te beginnen over m'n leeftijd. Dat had ik toen ik 13 was en op Metalfan zet, en enkele mongolen zoals Rutan zijn daarmee doorgegaan tot ik daar verbannen werd. Na maanden ben jij de eerste die dit weer als argument gebruikt. Ik had beter van je verwacht. Buiten dat is deze leeftijd niet moeilijk hoor. |
|
quote: Wie kaatst... Vind je het gek dat ik er over begin, wanneer je elke tweede zin met een domme term moet eindigen? Ik stel voor dat we het hier bij laten, of eventueel de flamecage of het lultopic op te zoeken om verder te discussieren. Bruce Banner |
|
quote:Duidelijke zaak dus dat ik vanavond al jouw Noorse platen door de plee spoel. Ja, ook je Mayhem vinyl. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
een feit is zeker, das ier ne kindertuin tot en met mee altijd die stomme kinderachtige opmerkingen "oo, ik heb schrik van je username. oo, een sticker voor op de auto??? Dat mag niet niet hoor want zij gaan er niet tevreden mee zijn hoor blabla. Das door stomme gastjes gelijk die twee gele koppen da die metalscene naar de zak gegaan es. Kzie ulder simpsons zondag op http://www.metalblade.de/video.php?video=boltthrower_insidethewire.wmv |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lol, blijkbaar zit er een ZM'er dikwijls op ebay want plots zie ik hier Trollskogen cds staan. signature |
|
quote:Dat zei Dwaallicht ook vaak.. ooh weemoed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |