IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Trollskogen Vorige pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:34 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
leef je uit, maar zoek dan wel even het Black Metal topic op, ok?

Danke

Wees blij dat er op dit door onzin overgoten kutforum ook een keer over Metal wordt gesproken, stop met zeiken en ga slapen, bosaap.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2006 2:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ronaaaaaaaaaald

Je moeder.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:33 schreef WhiteRider het volgende:
Ik luister praktisch ALLE Black Metal. Met uitzondering van Melodic Black Metal, in tegenstelling tot jou hehe.
Wees blij dat ik niet Cradle/Dimmu als m'n favo black noemde! (al kan ik ook die bands zeker waarderen, al is het om andere redenen).
quote:
Er loopt een aantal bands rond dat ik kan waarderen, maar het moet iets speciaals of aparts hebben. Dan ga je dus meer de Morrigan kant op, want dat vind ik ook een zeer gave band.
Verder vind ik de nieuwe wave van depressieve Black Metal uit Amerika (Krohm, Draugar...) ook geweldig. De Black/Thrash Metal die Zarathustra maakt vind ik fantastisch, da's m'n favoriete band. De Black Terror Metal van Azaghal gaat er altijd in, en de LP's van Inquisition draaien de laatste tijd vaker rondjes dan welke LP dan ook... De zieke industriële Black Metal van Aborym is voor mij ook onovertroffen in haar stijl, toch vind ik ook Graveland erg vet.

Moet ik nog even doorgaan? Op Black Metal-gebied HEEL erg breed dus.

Goed, zoals ik zei ben ik nog erg zoeken wat black betreft, zal eens deze dingen proberen te vinden. Langzaamaan begin ik de rauwere dingen toch meer en meer te waarderen.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:36 schreef ZelThoR het volgende:
Goed, zoals ik zei ben ik nog erg zoeken wat black betreft, zal eens deze dingen proberen te vinden. Langzaamaan begin ik de rauwere dingen toch meer en meer te waarderen.

Tsja, ik ben erg breed doch zeer (te?) kritisch. Ik merk dat ik de laatste tijd vooral spul koop van bands waarvan ik al iets heb. [Laatste paar aankopen waren van Azaghal, Sabbat en Inquisition, van alle bands heb ik al ander spul.] Ik zet mezelf er vaak niet toe nieuwe bands te kopen, waarom weet ik niet. Ik heb zoiets van "Ik ben tevreden met wat ik luister, dus nieuwe bands ontdekken doe ik alleen als ik er spectaculair veel goeds over lees."
Een enkele keer krijg ik een promo binnen waarvan ik echt "WOW!" zeg. Het meeste is niet echt enorm vet in ieder geval.

Probeer vooral Zarathustra en Inquisition trouwens!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-01-2006 2:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 januari 2006 2:34 schreef WhiteRider het volgende:
Wees blij dat er op dit door onzin overgoten kutforum ook een keer over Metal wordt gesproken, stop met zeiken en ga slapen, bosaap.

Wat is je probleem, mannetje?... je gaat in een topic over Slayer toch ook niet de hele tijd over Testament praten? Je hebt al een heel off-topic gesprek achter de rug. Ik vraag je vervolgens vriendelijk om het BK topic op te zoeken, aangezien het plan is om over meerdere bands verder te praten, en jij reageert meteen alsof ik je kindersurprise ei af wil pakken... Doe eens normaal man

Dan maar op jouw manier: je zoekt het Black Metal topic maar op, ja?!

Bruce Banner

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2006 2:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2006 2:35 schreef karnivoor het volgende:
ronaaaaaaaaaald

Je moeder.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:39 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Wat is je probleem, mannetje?... je gaat in een topic over Slayer toch ook niet de hele tijd over Testament praten? Je hebt al een heel off-topic gesprek achter de rug. Ik vraag je vervolgens vriendelijk om het BK topic op te zoeken, aangezien het plan is om over meerdere bands verder te praten, en jij reageert meteen alsof ik je kindersurprise ei af wil pakken... Doe eens normaal man

O, want anders?

Stel je niet zo aan. Trollskogen is een Black Metal-band, en we praten over Black Metal bands. Wat dat betreft is er een verband. We praten wel verder over Trollskogen dan, zeiksnor.

Nou, ik ken Trollskogen niet. En jullie?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2006 2:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2006 2:41 schreef WhiteRider het volgende:

+1 en wil dat graag zo houden

Je moeder.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:39 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Sorry, Lain, maar ik vind dat je het overdrijft, we zijn waarschijnlijk morgenochtend echt wel weer vergeten dat we hier aan het lullen waren :p

Daarbij: ik heb net gezocht naar een algemeen black metal topic en veder dan "wat is black metal????" en "dit is dus black metal" kom ik niet. Beiden topics zijn erg kut, overigens.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-01-2006 2:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 januari 2006 2:41 schreef WhiteRider het volgende:
O, want anders?

Stel je niet zo aan. Trollskogen is een Black Metal-band, en we praten over Black Metal bands. Wat dat betreft is er een verband. We praten wel verder over Trollskogen dan, zeiksnor.

Je geeft al aan dat je dit een onzinnig forum vindt. Ondertussen loop je hier wel de stoere jongen uit te hangen, en notabene je reviews voor andere zines te promoten. Daar wordt al niets van gezegd, maar je mag je wel iets fatsoenlijker en socialer opstellen. Ik snap dat je in een moeilijke leeftijd zit, maar het komt allemaal wel goed. En nu mag je dat Black Metal topic zoeken en daar over BM verder lullen!

Bruce Banner

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-01-2006 2:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 januari 2006 2:43 schreef ZelThoR het volgende:
ik heb net gezocht naar een algemeen black metal topic en veder dan "wat is black metal????" en "dit is dus black metal" kom ik niet. Beiden topics zijn erg kut, overigens.

dan maak je er één

Bruce Banner

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:46 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
dan maak je er één
We mógen topics maken???

Nou ja. Hmm. ok.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:47]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:45 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Je geeft al aan dat je dit een onzinnig forum vindt. Ondertussen loop je hier wel de stoere jongen uit te hangen, en notabene je reviews voor andere zines te promoten. Daar wordt al niets van gezegd, maar je mag je wel iets fatsoenlijker en socialer opstellen. Ik snap dat je in een moeilijke leeftijd zit, maar het komt allemaal wel goed. En nu mag je dat Black Metal topic zoeken en daar over BM verder lullen!

Ja, en aan jouw interpretatievermogen schort ook nog een en ander. Ik zeg dat dit een 'door onzin overgoten forum' is. Dat betekent NIET dat ik dit een onzinnig forum vind.

Overigens vind ik het des te kinderachtiger van jou, wederom te beginnen over m'n leeftijd. Dat had ik toen ik 13 was en op Metalfan zet, en enkele mongolen zoals Rutan zijn daarmee doorgegaan tot ik daar verbannen werd. Na maanden ben jij de eerste die dit weer als argument gebruikt. Ik had beter van je verwacht. Buiten dat is deze leeftijd niet moeilijk hoor.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-01-2006 2:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 januari 2006 2:48 schreef WhiteRider het volgende:
Overigens vind ik het des te kinderachtiger van jou,....

Wie kaatst...

Vind je het gek dat ik er over begin, wanneer je elke tweede zin met een domme term moet eindigen? Ik stel voor dat we het hier bij laten, of eventueel de flamecage of het lultopic op te zoeken om verder te discussieren.

Bruce Banner

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2006 8:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:19 schreef karnivoor het volgende:
het klinkt noors dus neem ik niet eens de mnoeite het te luisteren
Duidelijke zaak dus dat ik vanavond al jouw Noorse platen door de plee spoel. Ja, ook je Mayhem vinyl.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

††C§M101T800‡‡
Usericon van ††C§M101T800‡‡
Posted 28-01-2006 10:25 by ††C§M101T800‡‡ Wijzig reactieProfiel van ††C§M101T800‡‡Quote dit bericht

een feit is zeker, das ier ne kindertuin tot en met mee altijd die stomme kinderachtige opmerkingen "oo, ik heb schrik van je username. oo, een sticker voor op de auto??? Dat mag niet niet hoor want zij gaan er niet tevreden mee zijn hoor blabla.
Das door stomme gastjes gelijk die twee gele koppen da die metalscene naar de zak gegaan es.
Kzie ulder simpsons zondag op http://www.metalblade.de/video.php?video=boltthrower_insidethewire.wmv

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-01-2006 10:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2006 0:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, blijkbaar zit er een ZM'er dikwijls op ebay want plots zie ik hier Trollskogen cds staan.

signature

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-01-2007 1:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:19 schreef karnivoor het volgende:
het klinkt noors dus neem ik niet eens de mnoeite het te luisteren
Dat zei Dwaallicht ook vaak.. ooh weemoed

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com