|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is de Effenaar trouwens een gaye tent. |
|
Was gaaf! Heol Telwen waren er helaas niet, en ook Bran Barr heb ik moeten missen omdat die opeens als eerste speelde Maar Heidevolk en Thronar waren erg gaaf. Grimm speelde leuk, maar ik vind toch dat Heidevolk en Thronar een stuk sfeervoller zijn. heb wel de heerschende cd van Bran Barr gekocht [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 15-02-2006 15:35] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Toch ergens enigszins grappig, na een reis van een paar honderd kilometer bij Heusden, 15 kilometer van Eindhoven, met de auto stranden en vervolgens 2 vingers tussen de deur breken. |
|
geloof je het zelf van die vingers??? Die smerige Franse honden wilden gewoon niet spelen. Er is zelfs duidelijk aangeboden om ze op te halen en naar de Effenaar te transporteren toen ze panne hadden. Toen kwamen ze in 1 keer met dat belachelijke verhaal op de proppen. Fransen zijn blijkbaar niet te vertrouwen... |
|
quote: Haha, dat zijn ze al jaren niet. Vertel mij wat. don't mistake lack of talent for genius |
|
dus die fransen komen met de auto naar nederland, hebben 15 km van tevoren geen zin meer om te spelen en bedenken zo'n smoesje? dan kan je dat toch beter al in frankrijk bedenken lijkt me |
|
Ik vind het ook een vreemd verhaal. Ze hebben geen geld om te spelen gekregen, dus wat dat betreft... |
|
Ik heb ze ook eigenlijk helemaal niet gemist eerlijk gezegd. |
|
Ik wel... Kwam verdomme apart voor Bran Barr & Heol Telwen helemaal naar Eindhoven Maar raar blijft het allemaal inderdaad Dacht dat deze beide bands in eenmaal geboekt waren, bovendien spelen een of meer ook bij elkaar in de band, dus je zou zeggen dat ze ook met elkaar als een gezelschap kwamen... |
|
quote: Voor zover ik weet zit alleen de fluitist van Bran Barr ook in Heosdgaahle. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-02-2006 18:22] |
|
Ik heb gehoord dat die gitarist van Heol Telwen ruzie had gehad met een poolse trucker en dat die zijn vingers had gebroken omdat hij hem niet oraal wilde bevredigen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Chelman heeft z'n personeel niet in bedwang begrijp ik.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |