IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Waldrock 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 22-02-2006 11:14 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Ik kijk alweer uit naar de zomer + festivals!!!
Kep al beloofd dit jaar weer eens aanwezig te zijn bij Waldrock


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-02-2006 12:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2006 11:14 schreef Blair Witch het volgende:
Ik kijk alweer uit naar de zomer + festivals!!!
Kep al beloofd dit jaar weer eens aanwezig te zijn bij Waldrock


In dat geval kom ik ook.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 22-02-2006 13:09 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Of er dit jaar weer koffie is weet ik niet,maar er wordt wel weer voor ons gebeden en gezongen (zoals elk jaar)....

Ter herinnering nog even de leuke mail van vorig jaar

Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons).

Wâldrock is een ééndaags festival voor liefhebbers van de hardere muziek (Black / death - metal, hardrock e.d.) Het festival heeft een openlucht - en een tent podium en er spelen ongeveer 14 bands verdeeld over de twee podia. Het festivalterrein biedt ruimte aan maximaal 12.000 bezoekers.

De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich. Meer informatie over deze bands kunt u vinden op www.waldrock.nl. Door op de naam van een band te klikken komt u op hun persoonlijke website.

De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek.

Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf.

Misschien denkt u, het is allemaal niet zo erg, de jongeren verstaan de teksten toch niet en wat voor kracht ligt er nou in muziek? De Bijbel zegt in Spreuken 18:21 dat dood en leven zijn in de macht der tong.

In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5:8) Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.

Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.

Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.

De vraag is, laten wij de duivel zijn gang gaan op 4 juni? Blijven we zitten waar we zitten, houden we onze adem in en verroeren wij ons niet als christenen? Of… komen we in actie en gaan we op de bres staan voor deze generatie?

Graag willen wij u stimuleren om voor de laatste optie te gaan.

Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.

Van 12.00 tot 24.00 uur mogen we gebruik maken van het Baptisten centrum ‘De Sprankel’ aan de Kon. Julianastraat 14. Hier vinden gebedsblokken plaats van een uur. Verder fungeert de sprankel als basis van waaruit we verschillende activiteiten aansturen. Zo wordt er bijv. koffie uitgedeeld aan de bezoekers van Wâldrock, vindt er een gebedswandeling en gebedsfietstocht plaats, wordt op bepaalde punten d.m.v. muziek en zang God groot gemaakt, etc. ’s Avonds vindt er een praisedienst plaats in De Sprankel die om 20.00 uur begint.

Verder vindt een week van te voren een tijd van vasten en gebed plaats.

Van 30 mei tot 3 juni wordt u uitgenodigd om van 19.00 – 20.00 uur aan de Weinmakkerstrjitte 11, deel te nemen aan een tijd van gebed i.v.m. Wâldrock.

Bij deze willen wij u van harte uitnodigen om samen met ons, in liefde op de bres te staan voor deze generatie. God wil niet dat er iemand verloren gaat.

We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen,
jeugdgroepen, noem maar op.


Hartelijke groet en hopelijk tot ziens,

Gebedsgroep Burgum
www.wakeuproep.nl / wakeuproep@lycos.nl


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


de laar
Usericon van de laar
Posted 22-02-2006 19:18 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Zou Dave Mustaine ook bij die knakkers op de koffie zijn geweest?


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 22-02-2006 19:38 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

die brief bedoelde ik hahah geweldig


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-02-2006 2:28 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 23:03 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hehehehehehehehe, had ff niet nagedacht dat ook zij een fora bezoekster was......

Maar ja, Frankie brekt toch te pas en te onpas, doe je niets aan


zou je mijn achternaam niet te pas en te onpas willen gebruiken?


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 26-02-2006 20:13 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

26.02.2006
HELLOWEEN bevestigd voor Wâldrock 2006


[Dit bericht is gewijzigd door Tucker 10-4 Harley op 26-02-2006 20:14]


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 27-02-2006 0:26 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Dat vind ik dan wel weer leuk!!!


Spel vouten zijn cool!


slome
Usericon van slome
Posted 27-02-2006 9:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

niet dat ik echt een hekel aan Helloween heb, maar had toch liever een andere band er voor in de plaats gezien.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2006 9:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weer een reden om niet te gaan. Wat een crap line-up.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-02-2006 9:29 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Helloween


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-02-2006 9:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Haha, ik vind alles best. Ga sowieso wel. En lang alles is nog niet bevestigd, dus nog maar effe afwachten tot we gaan huilen hehehe.....
Gisteren een gerucht (ja, gerucht...) gehoord dat ze bezig zijn met Slayer.....

En van mij mag dat best....


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-02-2006 9:56 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

SLAYOOOORRRR

Ja we gaan sowieso ook wel hoor


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2006 10:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2006 9:29 schreef FRNK het volgende:
Helloween
+1


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


slome
Usericon van slome
Posted 27-02-2006 17:17 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Hmmm, ik lees net dat Dragonforce ook aan de line up is toegevoegd. Misschien toch maar eens wat buitenlandse festivals in de gaten houden.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-02-2006 17:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Tering. Ik hoop dat er iig 2 interessante namen komen, anders begin ik ook te twijfelen. Maar ik vermoed dat Satyricon dit jaar komt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 27-02-2006 17:25 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2006 13:09 schreef Corpse Flakes het volgende:
Of er dit jaar weer koffie is weet ik niet,maar er wordt wel weer voor ons gebeden en gezongen (zoals elk jaar)....

Ter herinnering nog even de leuke mail van vorig jaar

{heel verhaal)

Gebedsgroep Burgum
www.wakeuproep.nl / wakeuproep@lycos.nl



Jammer dat ik ze vorig jaar niet gezien heb, had me erg grappig geleken!. Maar goed, mocht ik dit jaar weer gaan, dan mogen ze mij gerust een bakkie koffie komen brengen.
Overigens werd ik op Waldrock 2005 knuffelend met een bakkie koffie en een broodje kaas in de aanslag door wat daar mijn vriend werd (en nog steeds is) zaterdagochtend wakker gemaakt. Een festival waar ik dus warme herinneringen aan heb.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-02-2006 17:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2006 13:09 schreef Corpse Flakes het volgende:
Of er dit jaar weer koffie is weet ik niet,maar er wordt wel weer voor ons gebeden en gezongen (zoals elk jaar)....

Ter herinnering nog even de leuke mail van vorig jaar

Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons).

Wâldrock is een ééndaags festival voor liefhebbers van de hardere muziek (Black / death - metal, hardrock e.d.) Het festival heeft een openlucht - en een tent podium en er spelen ongeveer 14 bands verdeeld over de twee podia. Het festivalterrein biedt ruimte aan maximaal 12.000 bezoekers.

De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich. Meer informatie over deze bands kunt u vinden op www.waldrock.nl. Door op de naam van een band te klikken komt u op hun persoonlijke website.

De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek.

Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf.

Misschien denkt u, het is allemaal niet zo erg, de jongeren verstaan de teksten toch niet en wat voor kracht ligt er nou in muziek? De Bijbel zegt in Spreuken 18:21 dat dood en leven zijn in de macht der tong.

In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5:8) Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.

Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.

Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.

De vraag is, laten wij de duivel zijn gang gaan op 4 juni? Blijven we zitten waar we zitten, houden we onze adem in en verroeren wij ons niet als christenen? Of… komen we in actie en gaan we op de bres staan voor deze generatie?

Graag willen wij u stimuleren om voor de laatste optie te gaan.

Op dezelfde dag dat Wâldrock plaats vindt willen wij tegenstand bieden aan het werk van de duivel door God te bidden om in te grijpen, Hem groot te maken en te proclameren dat Hij Heer is. Hierbij weten we dat Satan al verslagen is op het kruis van Golgotha.

Van 12.00 tot 24.00 uur mogen we gebruik maken van het Baptisten centrum ‘De Sprankel’ aan de Kon. Julianastraat 14. Hier vinden gebedsblokken plaats van een uur. Verder fungeert de sprankel als basis van waaruit we verschillende activiteiten aansturen. Zo wordt er bijv. koffie uitgedeeld aan de bezoekers van Wâldrock, vindt er een gebedswandeling en gebedsfietstocht plaats, wordt op bepaalde punten d.m.v. muziek en zang God groot gemaakt, etc. ’s Avonds vindt er een praisedienst plaats in De Sprankel die om 20.00 uur begint.

Verder vindt een week van te voren een tijd van vasten en gebed plaats.

Van 30 mei tot 3 juni wordt u uitgenodigd om van 19.00 – 20.00 uur aan de Weinmakkerstrjitte 11, deel te nemen aan een tijd van gebed i.v.m. Wâldrock.

Bij deze willen wij u van harte uitnodigen om samen met ons, in liefde op de bres te staan voor deze generatie. God wil niet dat er iemand verloren gaat.

We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen,
jeugdgroepen, noem maar op.


Hartelijke groet en hopelijk tot ziens,

Gebedsgroep Burgum
www.wakeuproep.nl / wakeuproep@lycos.nl



VET!


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 27-02-2006 17:27 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

http://www.waldrock.nl/slagomwaldrock.htm


Interessant voor de Friesche bands!


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 27-02-2006 17:30 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

Helloween en Dragonforce Heerscher de heersch


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-02-2006 18:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ik sla dit jaar maar weer eens over zoals 't er nu uitziet...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-02-2006 18:35 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Hmmm. Zure line-up!
Even zien of dat nog verbeterd, anders zal ik er eens over na gaan denken.


Disko Disko Partizani


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-02-2006 10:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

*argh*! Dat gaat niet goed zo!

't Is dat 't zo'n gezellig festival is, anders...


Dear dirty delightful old drunken old days


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-02-2006 11:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 27 februari 2006 17:30 schreef Kurk het volgende:
Helloween en Dragonforce Heerscher de heersch
Haha dude jij staat nu zeker al met je vuist in de lucht te headbangen ofnie


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 28-02-2006 11:18 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Kurk hoopt ook nog op Hammerfall


Hersenloze Mayonaise eten


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen