IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 9 Mei Nile+Supports
DUST2
Usericon van DUST2
Posted 29-01-2006 13:20 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

Op 9 Mei doet Nile ons landje weer aan!
Ze spelen dan in de melkweg..
Entree: 14 Euries (excl. servicekosten en lidmaatschap)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 29-01-2006 13:21 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En 13 mei in Helmond.

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 29-01-2006 13:22 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Nile!

Meer info? site?

DUST2
Usericon van DUST2
Posted 29-01-2006 13:37 by DUST2 Wijzig reactieProfiel van DUST2Quote dit bericht

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-01-2006 14:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Datum in Belgiƫ bekend?

Member of the iso-betawuste crew!!

einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 09-02-2006 12:13 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

Ik ben er bij!

Off-topic:Iemand toevallig een idee waar ik aan de limited edition van Annihilation of the Wicked kan komen? BOL heeft zojuist de digi-pack gestuurd, voor de prijs van de L.E.

Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-02-2006 12:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hm, ik ga misschien wel naar Helmond.

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 10-05-2006 2:04 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Psycroptic en Nile waren de shit, Yyrkoon viel me tegen.

Psycroptic was heerlijke opener, want jezus wat kunnen die gasten spelen. Daarnaast hebben ze ook nog erg herkenbare riffs zodat de shit van cd live ook nog prima te herkennen is. Ze speelden een gevarieerde set met 1 van hun eerste plaat, 2 van hun 2e en stuk of 4 van hun laatste. Toch al een tijd een van mijn favoriete bands in het genre.

Yyrkoon speelde mijns inziens middelmatige death, met eens per 3 nummers een toffe riff. Maar blijkbaar was ik een van de weinigen want de meeste lui vonden het geweldig, aan de reacties te zien.

Nile speelde voor een enorm enthousiast publiek en misschien mede daardoor was hun spelvreugde zo aanwezig. Karl en Dallas waren vermaakte de menigte met toffe teksten en gekke bekken tijdens hun snijdende riffs. Met 1 van Catacombs en 2 van Black Seeds waren ook de old-school fans tevreden gesteld. Maar gelukkig lag de nadruk op hun laatste 2 albums, waarvan ik het materiaal een stuk beter kende. Ongekend hard en strak werden de songs gespeeld, alleen jammer dat de bas gewoonweg niet te horen was.

Kortom, prima avondje gehad! Enig minpuntje waren de mongolen in de pit die er alleen stonden met een blik van 'wie zal ik nu weer eens in elkaar gaan beuken'...

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 10-05-2006 12:52 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

Zaterdag 13 mei in Het Bolwerk te Sneek!
www.hetbolwerk.nl

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com