|
Auteur: |
|
|
Do 23 Februari Dismember (S death) Requiem (CH death) Infernal Poetry (I death) Debauchery (D death) Entree n.n.b. Open 20.00 uur. carcasstrid |
|
Infernal Poetry ben ik wel erg benieuwd naar live, en Dismember is altijd wel goed te doen. Denk dat ik wel even ga kijken. |
|
gezellig Raj!!! carcasstrid |
|
|
|
|
|
quote: JAAAA! |
|
Fok yeah, laat ik nou de volgende dag vrij zijn en dus hierbij aanwezig zijn kan ik weer eens "Hunter" brullen hehehe |
|
@Raj: ik geloof dat je je holmaat heb gevonden!! carcasstrid |
|
volgende week donderdag dus! |
|
donderdag! carcasstrid |
|
Ja en jaaaaaaaaaaaaaa |
|
Sjips, meestal zijn wij in het oosten eerder(Bolt Thrower!!!). Jullie mogen ook wel een keer ghe ghe gheGa vrijdag naar Hoogeveen, maar schrijf even hoe het was al geloof dat dat overbodig word. Gaat toch wel heerschen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ja in het oosten zijn het dan ook meestal try outs en het westen krijgt dan een vette show! maar we laten het wel weten hoor carcasstrid |
|
Auw, die zit en ik voel ém in het diepst van mijn tere lichaampje met wat extra bagage www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het was VET!! Dismember blijft een gaaf feest live |
|
was zeker een leuk feessie!! *brak ende nekpijn* carcasstrid |
Index / Concerten |