IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Een rug te ver Vorige pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 16:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

yada yada yada, het is gewoon een kut programma bedoelt voor het klootjesvolk, de arbeiders.. Zooi is het..
Ze hebben gewoon niks meer te verzinnen tegenwoordig, maken ze dit soort zooi!


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vraag me af, en stel dat het wettelijk zou mogen, of er ooit eeens programma gaan komen waar echt doden bij gaan vallen of ander extreme dingen. net zoiets als gladiatorengevechten of zo. dat is natuurlijk de ultime sensatie en daar kicken veel mensen op en kijken daar gegarandeerd naar. ik vrees dat het ooit nog eens zo ver zal komen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 20:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 11:58 schreef schaambaard het volgende:
is goed, maar ik moet eerst nog even met m'n wcrol over de camping lopen.


Ga ik ondertussen even met de herder langs de coniferen wandelen. Tot zo, en vergeet je Frans Bauer bandje niet!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2002 20:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Greycloack ! Greycloack !!

De bloemetjeslegging van je zuster is van de waslijn gepleurd !!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-01-2002 20:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Een rug te ver is ook niet leuk meer, Rolf wouters is nix anders dan een stoep***r, en die wendy met haar nep lachje is al hele maal om te . De nieuwe serie van Een rug te ver, is nog triester dan triest. Soms zie je nog wel eens wat bloot voorbij komen, ik blijf er in ieder geval liet voor thuis

Maar

In Rusland doen ze het beter !!!

Daar is het zo van, je springt met 10 mensen uit een vliegtuig met para-shute, de gene n die als laatst aan zijn touwtje trekt (of het over leeft) is de winnaar van een mooie prijs, zo'n 50.000 dollar (in dat land houd dat in. niet meer hoeven te werken)

Nog ff en het wait over naar Nederland.


Wiegen Meister !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2002 21:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 20:55 schreef Shadow_Smile het volgende:
Een rug te ver is ook niet leuk meer, Rolf wouters is nix anders dan een stoep***r, en die wendy met haar nep lachje is al hele maal om te . De nieuwe serie van Een rug te ver, is nog triester dan triest. Soms zie je nog wel eens wat bloot voorbij komen, ik blijf er in ieder geval liet voor thuis

Maar

In Rusland doen ze het beter !!!

Daar is het zo van, je springt met 10 mensen uit een vliegtuig met para-shute, de gene n die als laatst aan zijn touwtje trekt (of het over leeft) is de winnaar van een mooie prijs, zo'n 50.000 dollar (in dat land houd dat in. niet meer hoeven te werken)

Nog ff en het wait over naar Nederland.


hmmm, jij beantwoord dus eigenlijk mijn vraag met ja.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 22:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 20:48 schreef Jenje het volgende:
Greycloack ! Greycloack !!

De bloemetjeslegging van je zuster is van de waslijn gepleurd !!


Shit, kan ik de halve camping weer geruststellen dat wij niet zo'n grote tafel hebben en het dus geen kleed was. (Wat het dan wel was wil daarna vast niemand meer weten.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen