|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hebben jullie wel de zanger tot moes vermalen en ergens in een willekeurige sloot gedumpt? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Wat moet ik me voorstellen bij luister metal? |
|
quote: Nee, wij zijn net als de muziek. Heel vrolijk en vredelievend. |
|
quote: Dat vond ik ook best een vage omschrijving. We hebben ooit eens met hen opgetreden en toen was het nogal Opeth-achtige proggy metal. Om dat dan meteen luistermetal te gaan noemen Zaten wel loeuke stukjes in toen vond ik. |
|
quote: Saaie kutmuziek waar je niet op wil bewegen. Tenminste, die associatie heb ik dan met zo'n term. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
t klinkt alsof er bedoeld word 'muziek voor thuis op de bank' In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Either way; geen reden om het live te gaan zien, dus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat klopt want het is geen kijk metal maar luister metal |
|
goed man die nieuwe stijlen, eindelijk es duidelijkheid gooibekersmetpismetal, wegloopmetal, komnieteenslangmetal In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vroeger was het leuker want toen had je: "Alternatief" en "Gewoon" |
|
Hm hoe gaan jullie erheen? Ik moet jullie altijd nog een keer live aanschouwen! |
|
Rij maar met mij en Kapoen mee, we moeten toch langs Zwolle. |
|
Hallo, Momenteel ben ik bezig met het opzetten van een tour vor mijn band Aggro. Al onze bandleden hebben gespeeld en spelen in tourende/actieve bands In 2003 zijn we met het idee begonnen voor deze band. Denk aan Death, Fear Factory, Pestilence en anderen. Op het moment zijn wij bezig met nieuw werk en het opnemen ervan. We zoeken shows op de volgende data: 25, 26, 27, 28, 29 en 30 augustus 2008. In de hoek: Duitsland, Denemarken, Tsjechië. [Nederland] We zullen reizen met volledige backline. Alleen een beetje benzine[diesel] geld om naar de volgende zaal te gaan. En een beetje eten en een slaapplek zou helemaal te gek zijn! Als er iemand is die ons zou kunnen voort helpen, of via via dan zou dat heel veel voor ons betekenen! p.s. check out info op www.myspace.com/aggroband Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Aggro zal op Sloopzondag 21 december spelen in café De Docter te Zwolle. Hier zullen enkele nieuwe chansons gepresenteerd worden. Andere bands zijn Midnight Menace,DirtyEastgodverdomme en Stigma. |
|
a.s. zondag 21 december 2008 afscheids concert van Aggro. We zullen dan spelen op de Sloopzondag in café de docter te Zwolle Aanvang 16.00 uur. Aggro speelt rond 18.00 uur! Be there! |
|
afscheids?! ah nee he.. (kapoen gaat in zn 1tje op tour dan? ) ik ga proberen er te zijn! |
|
Hier filmpjes van het afscheidsoptreden. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 06-05-2009 22:53] |
|
Je blijft een meesterlijke drummer. De zang en gitaarstukken kan ik niks mee, niet mijn ding. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |