|
Auteur: |
|
|
Jammer dat er geen vocalen zijn, maar is er ergens een link naar een mp3? Klinkt verder vet namelijk ..... Taint van Rise Above is ook erg gaaf |
|
Als ik link naar mp3 had zou die er wel bijgestaan hebben. |
|
Ik heb dit album gister binnengekregen, en ik schrok me de pleuris. Dit is mss nog veel vetter dan Pelican. @Isc. Welke sludge bands zou je dit mee vergelijken? Ik zit niet zo in de sludge, .. ken alleen Eyehategod, 13, Sloth en nog een paar dat soort bands, maar die vind ik geen van allen tof. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Check Taint maar eens dan |
|
Gave band dit. Combinatie tussen sludge, doom en beetje stoner. Beetje Keelhaul meets Pelican. Erg lekkere productie ook. |
|
ze gaan in Juli touren in NL met nog zo'n waanzinnige band: Lair Of The Minotaur 7 Juli in Cafe The Stage Arnhem |
|
correctie: 6 juli in The Stage in Arnhem, 7 juli in de Extase in Tilburg. idd. met het heersende Lair of The Minotaur! opener beide dagen is Anaphylactic Shock, daarover later meer! |
|
Vet, spelen ze nog op andere data in Nederland? |
|
nieuw album is gaaf, stuk intenser dan het vorige album trouwens! hoop dat ze binnenkort ergens live spelen hier Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Oeh, nieuw album, dat wordt checken! |
|
al gechecked inmiddels? donders gaaf imo! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kan hem nergens vinden |
|
*rotschop* nu weer aan het luisteren en ik adviseer meer mensen om dat eens te gaan doen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Index / Heavy Metal |