|
Auteur: |
|
|
Vanaf vandaag (1 februari) is er een nieuw webzine met de naam Choking On Bile ( http://www.chokingonbile.com ). De initiatiefnemers zijn twee mensen die tot voor kort deel uitmaakten van het ter ziele gegane Shadowsofdisgust.com. De nadruk voor dit nieuwe webzine ligt voornamelijk op reviews en interviews met death metal en grindcore bands. None of us are saints - Albert Fish |
|
*schop* None of us are saints - Albert Fish |
|
laat ik eens wat zeggen: ziet er goed uit, leuk ook zo'n forum trouwens Waar komt de naam vandaan? |
|
De naam komt van een Devourment nummer... vinden we geen fluit aan maar toch None of us are saints - Albert Fish |
|
weer een webzine. zucht. wat haat ik dat toch!!! Fuck the world and fuck you |
|
NOG een forum! Ik hou geen tijd meer over voor een leven... |
|
Nou, he ? Fuck the world and fuck you |
|
Choking On Bile? waar kenne we daht van? -=skllfck=- |
|
eens een kijkje nemen |
|
Ziet er nog leuk uit... eventjes verder kijken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ziet er goed uit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
FF aangemeld voor het forum daaro ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
wat is er gebeurd met de site ?? staat al een halve maand offline ofzo www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Weet iemand nu eindelijk wat er gebeurd is en waarom? Krijg het er met geen mogelijkheid meer voor ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Choking on Sperm, damn i finally did it... Fuck the world and fuck you |
|
Bedankt he...... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fuck the world and fuck you |
Index / Heavy Metal |