|
Auteur: |
|
|
Ow dat is wel wat verder weg dan de Westerhaarse kermistent |
|
Inderdaad ja.. Maar goed, mag ik je er op attent maken dat ik inmiddels ben verhuisd ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehehee, toevallig hoorde ik het vandaag van Tim Smit. |
|
Tjongejonge, hebben jullie niets beters te doen dan over mij roddelen? Trouwens, die zie ik hier ook nooit meer (XposX). Maar goed, on topic maar weer he..! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, waar zijn die x-jes toch? Hmmm geen MDB? Dan kom ik niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Er komt zelfs geen 'metaldag' toch? |
|
quote:lijkt me niet dit jaar. De vrijdag is nu ook toegevoegd met Sting als headliner. Dat slaan we dit jaar maar fijn over dan |
|
quote: Overleden wegens vleestekort en niet metal genoeg voor dit forum wegens geen alcohol ofzo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-02-2006 18:46] |
|
Mwoa nog niet zo interessant tot nu toe |
|
pokke programma... wordt weer een heel weekend in de champagne bar daar zo hangen zo te zien....moet weer runnen in de week van tevoren wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Alleen Roxy Music gezien. (Auto's zijn geweldig!) Het optreden was leuk, Ferry was goed bij stem en kwa perfermance was het leuk om te zien. Wel jammer dat er bijvoorbeeld niets van Flesh & Blood of Manifesto gespeeld werd... Er werd ruim een uur gespeeld, maar opdat de nummer nogal veel muzikale intermezzo's hebben was de hoeveelheid nummers niet zo groot. Ferry deed ook nog 2 solo hitjes (lets stick togheter, en dat hij een jaloerse meneer is). Verder werden nummers als do the strand, love is the drug, more than this, avalon, Virginia Plain, out of the blue... gespeeld. Het was de rit in ieder geval waard. |
|
yay |
|
Sting klonk goed, alleen te lang, want ik lag al op bed. Zondag weer, Simply Red die me wakker hielden. Kutherrie. Sommigen mensen moeten op maandag vroeg op. Volgend jaar eens pleiten voor vrijkaartjes. |
|
zaterdag toch even gaan kijken daar met t mooie weer. veel bier en bekenden altijd feest. 1 act beviel me erg goed POPA CHUBBY!!! |
Index / Concerten |