|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatst kwam ik langs last.fm. Een site waar je gepersonificeerde muziek streams kan krijgen gebaseerd op je eigen muzieksmaak. De site leert door te kijken naar wat voor een muziek je luistert en vervolgens te kijken naar wat andere mensen leuk vonden om zo een playlist in hetzelfde "genre" te krijgen. Nu dacht ik.. met zo'n illustere smaak als de ZM'ers hebben moeten we vast een zeer aparte stream weten te bouwen! Dus wie heeft er zin om mee te helpen met een eigen ZwareMetalen radiostation? (ik heb de groep nog niet aangemaakt, ik had namelijk wat probs met de site, maar als iemand anders em aanmaakt dan wil ik wel joinen!) [Dit bericht is gewijzigd door Marty op 06-02-2006 11:37] |
|
Flikker er dan alleen ZM bands in ofzo Bruce Banner |
|
Als ze een licensie afspraak maken met last.fm zodat ze legaal beluisterd kunnen worden zal dat vast geen probleem zijn |
|
|
|
Ik heb me aangemeld. |
|
ik ook |
|
Present! |
|
Check |
|
Zouden jullie dat wel op prijs stellen? |
|
Ik zit er ook tussen... |
|
Cool.. ben ondertussen ook lid, ben benieuwd of het een beetje leuke mix word |
|
Maar wat kun je er nu doen eigenlijk??? Snap er weinig van ... |
|
quote: Nummers die je draait worden bijgehouden. Last.fm maakt daarvan week- en overalcharts. En die weekcharts bundelt last.fm in de groep-charts. Maar dan wel zo dat er alleen wordt gekeken óf een artiest door iemand gedraait is en dus niet hoeveel keer. Daarvan wordt weer een radio aangemaakt met de smaak van de groep. |
|
Mijn radio doet het niet, hij zgt dat mijn sessie invalid is :S |
|
Ook aangemeld |
|
quote: Dus in principe houd het wel rekening mee hoe vaak iets beluisterd word.. immers.. hoe vaker beluisterd.. des te hoger in de lijst. Het is dus een soort zelflerend systeem die nummers bij elkaar zoekt die vaak beluisterd worden door de mensen in de groep. In het begin zal het dus heel divers zijn, maar hoe meer het beluisterd en voorzien wordt van informatie.. des te "beter" hij zal gaan passen. (dat is tenminste wat ik ervan begrepen heb) |
|
quote: Lekker onderaan staan. (dat is tenminste wat ik ervan begrepen heb) |
|
Ik ben er ook bij, jeetje wat modern allemaal! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Wel een beetje flauwe site. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
hehehe Je moeder. |
|
Dat wisten we toch allemaal...toch geven we om jenje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
|
|
Hehe. Ik ben ontzettend Pending. |
|
quote: Nu niet meer, welkom |
|
quote:Wil je zo graag mijn vriendje zijn dan Zelf schiet je ook niet op he : VulleVuojas's Friends VulleVuojas currently has no friends. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-02-2006 17:25] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |