|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik gebruik Internet Explorer en Firefox, vind ze allebei wel best zo |
|
Ik dacht dat dit dus over Opera als in muziek ging |
|
Maxthon 4 the win!!1!1 |
|
quote: Zeg kerel, er is op dit forum een aantal subfora. Slechts een enkele handelt over muziek dat niet binnen Metal valt, dat is 'Muziek Algemeen'. Je had er dus vergif op kunnen innemen, dat dit iets anders dan de muzieksoort betreft. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-02-2006 22:17] |
|
Dubbel. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-02-2006 22:17] |
|
quote: daarom vond ik het al zo raar... En ik ben zo digibeet dat iki ook pas in dit forum lees dat Opera een internet browser is... |
|
quote: Firefox beschikt over de optie om alle instellingen uit een andere browser over te nemen, mocht je dit interresant vinden. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
je wilt niet weeten waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las World of Warcraft de opera maar ik gebruik Avant Browser opzich erg fijne browser meer mensen die bekend zijn met avant? [Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 14-02-2006 12:44] |
|
quote: Niet zozeer het laden maar het renderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik vind Firefox dat nog een stukkie beter doen. Met zowel IE als Opera moet ik doorgaans wachten totdat de hele pagina ingeladen is, voordat mijn browser uberhaupt weer op het toetsenbord of de muis reageert. Bij Firefox werkt het al streamend inladen een stuk beter. Dan kan ik al heen-en-weer scrollen in het stuk dat hij al ingeladen heeft, terwijl hij nog bezig is met de rest van de pagina. Dat moet ik met die andere twee echt niet proberen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
FIREFOX vooral de extra extenties doen het 'm. erg handig als je websites maakt (web developper o.a.) |
|
Waarom kan ik met Opera mijn Webmail van school niet openen? De linkerkolom met Postvak IN (1), Spam (4), Prullebak etc. wordt wel geladen, het rechtervak met de mails wordt dan weer niet weergegeven. Dat vind ik vreemd, zeker gezien het aantal nieuwe mails zoals hierboven aangegeven wel weergegeven wordt. Iemand een oplossing binnen Opera? |
|
zie banner hieronder he kerel |
|
quote: Wat voor Webmail gebruik je? Als het Outlook Web is dan werkt dat vaak niet helemaal goed in browsers ander dan IE, die gebruikt namelijk geïntegreerde functionaliteit van Exchange. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, Outlook Web Access. Het rare is, dat hij de eerste keer vrijwel niets weergaf, maar na een paar keer opniew inloggen wel de hoeveelheid mailtjes in Postvak IN weergaf. Nog enkele malen uit- en inloggen heeft helaas niet tot verdere ontwikkeling geleid, hehe. |
|
Gewoon via IE benaderen. Outlook WebAccess heerscht en het is dan ook de enige reden waarom ik soms nog IE gebruik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tack. Heb je wel enig idee waarom hij eerst niets weergaf, maar na verloop van tijd wel de inhoud van de mappen? |
|
quote: Nee. Maar ik had precies hetzelfde toen ik het met Firefox probeerde. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Edit: Ik snap het al. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-03-2006 18:36] |
|
Momenteel moet ik elk wachtwoord dat ik invul in Opera een tweede keer invullen, omdat de eerste onjuist zou zijn. Iemand enig idee hoe dit komt? |
|
Ik vind firefox toch wat beter. Ik gebruik Opera wel op mijn mobiel, dat werkt wel goed. |
|
Firefox geeft bij mij problemen met YouTube, anders was ik het wel blijven gebruiken. Oh, als we dan toch bezig zijn: Is het ook mogelijk om de torrent-downloader van Opera uit te zetten? Nu moet ik de torrents steeds eerst opslaan voordat ik ze kan inladen in UTorrent, omdat Opera het anders wil doen. |
|
Ik ben nu helemaal overgestapt op de browser Chrome (van google) Super fijn, rete snel. http://www.google.com/chrome/index.html |
|
quote: Ha, dat eerste had ik ook. En dat torrent verhaal vond ik ook kut, vandaar dat ik opera ook niet meer gebruik. Sinds enige tijd helemaal aan de Lunascape4, toch wel de beste browser, naar mijn mening. Wat nou klikken op favorieten, gewoon je muis boven het sterretje (hihi) houden en hup, favoriet opent zich. Scheelt toch weer een klik. http://www.lunascape.tv/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |