|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Trinity 2006 Artiesten Cutting Daisy, Toxocara, Led Astray, Close The Lines Algemene informatie donderdag 9 februari 2006 - 23:00 - City Hall, Utrecht - Utrecht - Metal / Hardrock Het bekende festival in de werfkelders onder het stadhuis, georganiseerd door Utrechtse biologie-studenten. Tickets nog niet bekend Weet iemand of dit alleen voor studenten is, of mag elke verloren ziel komen? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
deze mafkees is er niet,moet(wil) sporten YES WEL deeeenk!! |
|
komt een paar jaar te laat [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2006 18:20] |
|
En de Gentse biologie studenten? Krijgen wij niks? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Ecosysteembeheer was dan ook mn eerste keuze maar wegens omstandigheden toch maar in Gent gebleven... Gentse studentenleven regeert dan weer dat van Antwerpen er dik uit!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: jammer, dan had je een thesis bij mij kunnen komen doen. Maar wat ik van de campus van Gent heb gezien, dat zijn wel blokken beton zeg. |
|
quote: Art nouveau? Nee,das ind wel juist ja... Behalve dan waar ik mn thesis doe!! In het VIB in Zwijnaarde... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Gaaf, Toxocara is altijd wel leuk. |
|
Ik zie de link niet tussen een biologie studie en metal? How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: metal houdt een bepaald soort mens in biologisch evenwicht,dus moet kunnen !! YES WEL deeeenk!! |
|
quote: In dit geval: het optreden wordt georganiseerd door biologie studenten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Is dit nu voor iedereen toegankelijk? Lillith??? |
|
volgens mij wel hoor. tenminste, anders sleept mn broer me wel mee Je moeder. |
|
woeha. arme jy !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat weet ik dus niet, dat was dan ook mijn vraag in het begin van dit topic. Anders doe je gewoon ff alsof je biologie-student bent. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: JA |
|
quote: het word neergezet alsof het iets voor de bezoekers uitmaakt. How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Mooi, morgen zuipen dus. |
|
quote: Die indruk kreeg ik, en uit mijn studententijd weet ik dat de feesten van mijn faculteit voor de studenten van die faculteit waren. Maar als dit optreden voor iedereen toegankelijk is: BETER!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
*ninja tsjak* En wel komme allemaal ja?! |
|
Oh oeps.....had ik ff misschien iets duidelijker moeten neerzetten dat het dus voor IEDEREEN voor de somma van 5 euro toegankelijk is. Met andere woorden weest welkom van af 22.00 uur!! Martin www.cuttingdaisy.nl Only 2 things in life are certain, death and taxes. |
|
Oh oeps.....had ik ff misschien iets duidelijker moeten neerzetten dat het dus voor IEDEREEN voor de somma van 5 euro toegankelijk is. Met andere woorden weest welkom van af 22.00 uur!! Martin www.cuttingdaisy.nl Only 2 things in life are certain, death and taxes. |
|
Hahahahaha @ de line-up: wel weer lekker duidelijk wie er in de "muziekcie" zit. Gekke Lucas "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmmm eerst maar eens ff bij Gojira in Tilburg kijken. Daarna kom ik vast nog wel ff langs. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
godver, waarom lees ik dit nu pas Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |